Η Όλγα Καραβερβέρη, η σχεδιάστρια μόδας που αποτελεί μια από τις σημαντικότερες δημιουργούς της γενιάς της, με 30 χρόνια παρουσίας στο χώρο του γάμου και της βάπτισης καθώς και στο χώρο της μόδας και της υψηλής ραπτικής, απαντάει στις ερωτήσεις του polismagazino.gr
Μιλήστε μας για τον Οίκο Karaververis, για την πορεία του έως σήμερα και για τη δική σας ενασχόληση με αυτόν. O οίκος Karaververis δραστηριοποιείται στο χώρο του γάμου και της βάπτισης από το 1972. Η φιλοσοφία του οίκου είναι πελατοκεντρική με βασικό γνώμονα την ευχάριστη εμπειρία του πελάτη σε συνδυασμό με τη μεγάλη τεχνογνωσία και την ποιότητα. Βασικός στόχος του οίκου μας είναι η συνεχή εξέλιξη και η διαφοροποίηση. Εγώ είμαι η σχεδιάστρια του οίκου που δημιουργεί τη νυφική συλλογή αλλά και τη συλλογή φορεμάτων υψηλής ραπτικής.
Ποιες είναι οι πηγές έμπνευσης της Όλγας Καραβερβέρη; Η καρδιά της έμπνευσής μου είναι η γυναίκα και όλες οι εκφάνσεις αυτής. Η χαρά, το πάθος, ο ενθουσιασμός, οι όμορφες στιγμές.
Πόσο λαμπερός είναι ο κόσμος της μόδας και ποιες παγίδες κρύβει; Ο κόσμος της μόδας είναι λαμπερός. Υπάρχει η λάμψη αλλά και οι σκοτεινές πτυχές. Όπως λέω όμως πάντα, η καθαρή ματιά είναι αυτή που σε βοηθάει να κρατάς μόνο την λάμψη.
Τι είναι αυτό που σας διακρίνει ως επαγγελματία και ως γυναίκα; Αρχικά θεωρώ πως η δουλειά μου, μιλάει δυνατότερα από εμένα. Τα 31 χρόνια ενασχόλησής μου με το χώρο του Γάμου, της βάπτισης και της μόδας μου έχουν δώσει πολύ μεγάλη τεχνογνωσία. Επίσης μέσα σε αυτά διακρίνεται μια συνεχή εξέλιξη και αυτό θεωρώ ότι είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματά μου.
Τι θα συμβουλεύατε τους νέους/ες που θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά, ως σχεδιαστές μόδας; Ο χώρος της μόδας απαιτεί ολοκληρωτική αφοσίωση, διαρκή έμπνευση και εξέλιξη και πάρα πολύ προσωπική δουλεία. Η συμβουλή μου στα νεότερα παιδιά είναι αυτή που δίνω και στη δική μου κόρη. Μην σταματάς να δουλεύεις και να ονειρεύεσαι!
Οι ελληνικοί οίκοι μόδας μπορούν να ανταγωνιστούν τους αντίστοιχους του εξωτερικού; Οι ελληνικοί οίκοι μόδας, θεωρώ πως είναι άμεσα συγκρίσιμοι (με τη θετική χροιά) με τους οίκους του εξωτερικού. Δίνουν μεγάλη έμφαση στην ποιότητα και όλοι προσπαθούμε να την συνδυάσουμε με την καλύτερη δυνατή τιμή.
Οικονομική κρίση και Lockdown. Έχουν επηρεάσει την επαγγελματική σας δραστηριότητα; Η οικονομική κρίση επηρέασε άμεσα τον κλάδο μας όπως και όλους. Παρόλα αυτά οι κανόνες της αγοράς είναι συγκεκριμένοι. Ή προσαρμόζεσαι και επιβιώνεις ή συνεχίζεις όπως έκανες και κάποια στιγμή “πεθαίνεις”. Εμείς προσαρμοστήκαμε και εξελιχθήκαμε.
Χρησιμοποιείτε το διαδίκτυο ως μέσο της επιχειρηματικής σας προβολής; Το διαδίκτυο πλέον είναι από τα βασικά εργαλεία για την προβολή μιας επιχείρησης. Ως εταιρεία το είχαμε εντάξει από τους πρώτους στην Ελλάδα στον κλάδο του Γάμου. Είχαμε website από το 2005. Τώρα ετοιμάζουμε και το eshop για τις συλλογές μου www.olgakaraververis.com
Ποιοι είναι οι μελλοντικοί επαγγελματικοί σας στόχοι; Να δημιουργώ συλλογές που εμπνέουν, δημιουργούν τάσεις και εκφράζουν την σημερινή γυναίκα.