Στα ευχάριστα νέα του μήνα, το Ίδρυμα της UEFA για το παιδί επέλεξε την παγκόσμια καμπάνια “A ball for all” που κουδουνίζει από την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο, να ακουστεί δυνατά και στον τελικό του Super Cup 16/8.
Ο φορέας υλοποίησης, Όραμα Νέων Youthorama, και ο υπεύθυνος της καμπάνιας Ηλίας Μάστορας, www.aballforall.com, θα επιλέξουν τα παιδιά με οπτική αναπηρία που θα συναντήσουν τους παίκτες των δύο πρωταθλητριών ομάδων, Manchester City & Sevilla, θα έχουν διάδραση στην τελευταία τους προπόνηση ενώ την ημέρα του αγώνα, θα μπουν μαζί με τους παίκτες στην επίσημη είσοδο πριν την έναρξη του αγώνα.
Η καμπάνια είναι η μοναδική πρωτοβουλία που έχει επιλεγεί να έχει φυσική παρουσία στα τελευταία χρόνια σε όλες τις μεγάλες ποδοσφαιρικές διοργανώσεις: UEFA EURO στη Βουδαπέστη, FIFA World Cup στο Κατάρ, UEFA Europa League 2023 με τη στήριξη του Erasmus+ Αθλητισμός, UEFA Champions League 2023 με τη στήριξη του Erasmus+ Νεολαία.
Αυτή τη φορά, αποκλειστικός χορηγός των εξόδων αποστολής των οικογενειών με παιδιά με οπτική αναπηρία είναι η UNISON. Η εταιρία είχε στηρίξει πέρσι τη δωρεά 100 ειδικών μπαλών για το ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω Τυφλών και Πολυαναπήρων ενώ πριν 2 χρόνια είχε δωρίσει τις ειδικές μπάλες στην Εθνική Αθλητική Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρίες για τα συμπεριληπτικά αθλητικά σωματεία.
Το UEFA Foundation for children στηρίζει από την πρώτη χρονιά υλοποίησης της παγκόσμιας καμπάνιας και το πρώτο video που είχε δημιουργηθεί είναι διαθέσιμο εδώ.