Γεννήθηκε στον Πειραιά το 1957 από οικογένεια ζωγράφων έτσι από πολύ νωρίς άρχισε να εκθέτει απι 14 χρονων αρχισαν να συλλεγονται τα εργα του. Πρώτη ατομική έκθεση σε ηλικία 17 χρονών -αίθουσα τέχνης Πειραιά – από τότε μέχρι σήμερα έχει πραγματοποιησει πάνω από 40 ατομικές εκθέσεις στην Ελλάδα και κυρίως στο εξωτερικό. Ενώ είχε εισαχθεί στους ηλεκτρολογους μηχανολογους στο ΕΜΠ τα παράτησε για να αφοσιωθεί στην ζωγραφική έκανε σπουδές μουσικής, αρχιτεκτονικης χώρου,
Σπούδασε κατ αρχάς με Στέφανο Δασκαλάκη στο σχέδιο και στην ΆΣΚΤ εισήχθη στους 3 πρώτους σπουδασε ζωγραφικη με καθηγητή τον Δημήτρη Μυταρα, Πανουργία γλυπτική, Γιώργο Μαυροϊδη, Παναγιώτη Τετση, τελείωσε με άριστα και υποτροφία στην τέχνη του βιβλίου. συνέχισε με ελεύθερες μεταπτυχιακες σπουδές στο εξωτερικό, όπου γνώρισε και συνδέθηκε φιλικά με διασημότητες όπως Arman, Cessar , σημαντικοτερες παρουσίες του έργου του Rechard Gray gallery New York και MOMA museums contemporary art με το βίντεο τέχνης “Vanito” στο οποίο ένας άνθρωπος που ακροβατεί σε ένα ποδήλατο για να τραβήξει την προσοχή των άλλων κινδυνεύει διαρκώς και κανένας δεν του δίνει σημασία όταν αποκαμωμενος κάθεται να ξαποστάσει τότε αυτό για τους αλλους ειναι μια ενόχληση.
Για το έργο του έχουν γράψει επιφανείς προσωπικοτητες όπως Ντόρα Ηλιόπουλου Ρογκαν, Ελένη Βλάχου, Bassam Taufik και πολλοί άλλοι όπως Μαρίνα Κανακακη, Επη Τρίμη, κτλ.
Έργα του βρίσκονται στο Μουσείο Μπουζιανη, Εθνική πινακοθήκη, Εθνικό μουσείο σύγχρονης τέχνης Θεσσαλονίκη, Μουσείο Πολεμικού Ναυτικού, Αρχιεπισκοπη Πύργου, Αρχιεπισκοπη Πειραιώς, Gray Gallery New York, place des minimes de la vile de Lyon και σε άλλες συλλογές όπως μουσείο Βορρε κ.α.
Πρόσφατη ατομική έκθεση Νοέμβριος 2018 artower agora gallery, Δεκεμβριος 2018 Ανωτατη σχολη καλων τεχνων αιθουσα Νικολαου Κεσσανλη πρόσφατη ομαδική παρουσια art Thessaloniki με Βαρωτσο, Πατσογλου, καθώς και στην Ομαδική του ΕΕΤΕ Δεκέμβριο 2018
Φεβρουάριο και Μάρτιο 2020 palzzo ca’ Zanardi στην Βενετία συμμετοχή με το art video ” music and body”
Πρόκειται για μια μουσική σύνθεση που έγραψε και εκτελεί στο πιάνο σχεδιάζοντας γυμνά σώματα που αιωρούνται.
Η επιστημονική του έρευνα στην τέχνη έγκειται στην ανάλυση σε βάθος της ζωγραφικής από την εποχή του Πιέρο δε λα Φραντσεσκα στον Μπρεγκελ και έως τις μέρες μας, στο ποιες είναι οι δυνάμεις που απαρτίζεται το καλλιτεχνικο έργο. Καθώς και την μετάφραση της ζωγραφικής σε μουσική.
Τι είναι η ζωγραφική για εσάς; μια μορφή προσωπικής έκφρασης; ανάγκη για δημιουργία; επικοινωνία; ή κάτι άλλο; Η ζωγραφική για μένα είναι μια μεγάλη θεατρική παράσταση. Εγώ σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής. Κάθε έργο μια πράξη είναι δύσκολο να με αναγνωρισης στους ρόλους που υποδύομαι αλλά πίστεψέ με είμαι πάντα εκεί μαζί με τις άλλες μορφές του θεατρικού μου σε όλα τα σκηνικά.
Πώς θα χαρακτηρίζατε τον εαυτό σας ως εικαστικός; Ως εικαστικός βλέπω τον εαυτό μου ως επίλογο στο θέατρικο σενάριο της τέχνης.
Ποιες είναι οι πηγές έμπνευσής σας ως εικαστικός; Αντλώ τις εμπνεύσεις μου, γενικώς από των αισθήσεων αντιληπτό χώρο, από εκεί πάντα ξεκινάω. Δεν θα έκανα ποτέ κάτι από ιδεολογία για να πείσω και τους άλλους για το τι πιστεύω εγώ ως ορθό. Όχι γιατί δεν έχω την σιγουριά ότι γνωρίζω το σωστό αλλά περισσότερο γιατί το θεωρώ μάταιο. Όπου πηγαίνει ο καθένας ας πηγαίνει εκείνος γνωρίζει για τον εαυτό του καλύτερα. Δεν μου αρέσουν οι διαμάχες. Άλλωστε καλά τα λέει ο Κομφούκιος ότι ο κάθε άνθρωπος γνωρίζει από τη γέννηση του ποιο είναι το καλό και το κακό. Εάν έχει κάποιες ιδέες που τον οδηγούν σε έχει. Εξ άλλου το πέρα από το απτό και πραγματικό αν ασχοληθώ στην ζωγραφική μου, μπορεί να παραστρατησω. Υπερεαλιστικα στοιχεία βάζω αλλά με μέτρο.
Με ποια προσωπικότητα της Τέχνης θα θέλατε να έρθετε σε διάλογο και με αφορμή ποιο θέμα; Δεν θα ήθελα να έρθω σε διάλογο με κανένα για κάποιο θέμα γύρω από την τέχνη, εφόσον οι ιδέες μου είναι τέτοιες που και εντελώς αντίθετη γνώμη να έχω από τον συνομιλητή, η απάντηση μου στην παράθεση των απόψεων του θα είναι: δίκιο έχεις, καλά τα λες.
Θα μπορούσατε να ασχοληθείτε με κάποια άλλη μορφή τέχνης εκτός της ζωγραφικής; Και βέβαια με την Μουσική και την λογοτεχνία. Εδώ οι εμπνεύσεις μου είναι διαφορετικές αφού δεν υπάρχει εικόνα να δει ο θεατής όπως στην ζωγραφική αλλά την πλάθει εκείνος με την φαντασία του ο καλλιτέχνης του δίνει τα ερεθίσματα για να φανταστεί με ήχους ή με λέξεις.
Αν επιλέγατε μια διαφορετική εποχή για να ζήσετε και να δημιουργήσετε ποια θα ήταν αυτή και με ποιον τρόπο πιστεύετε ότι θα εκφραζόσασταν καλλιτεχνικά; Την εποχή των σπηλαίων. Δεν θα υπήρχε γραφειοκρατία, φοροι, κ.α. Θα εκφραζομουνα πάλι με την ζωγραφική σε τοιχογραφίες σπηλαίων και body art με χρωματιστες λάσπες !
Ποια είναι η σχέση του δημιουργού με το έργο του; Είναι μια σχέση αμφίδρομης αλληλοβοηθειας γιατί το έργο εξαρτάτε από τον καλλιτέχνη και ο καλλιτέχνης από το έργο αν είναι επαγγελματίας.
Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια; Να αλλάξω κάτι στην πορεία της τέχνης; Δεν γίνεται φαίνεται πολύ σταθερή. Να μην είμαι δεύτερος μου αρέσει περισσότερο.