“…Το γκρουπ “Ήξεις Αφήξεις” δημιουργήθηκε πριν από 2 περίπου χρόνια. Μια ιδέα που θέλαμε να παντρέψουμε με το γκρουπ… πολλά μουσικά ακούσματα όπως ρεμπέτικο, σμυρνέϊκο, παραδοσιακό και παλιό καλό λαϊκό τραγούδι”
Το γκρουπ “Ήξεις Αφήξεις” https://www.facebook.com/afixis/
Ποιά είναι η πρώτη σας Μουσική ανάμνηση; Η πρώτη μου μουσική ανάμνηση, η οποία ήταν και το έναυσμα να ξεκινήσω να ασχολούμαι με την μουσική ήταν η εικόνα του πατέρα μου να παίζει την κιθάρα του και να τραγουδάμε παρέα.
Με ποιόν Μουσικό θα θέλατε να βρεθείτε επί σκηνής; Με πάρα πολλούς που εκτιμώ βαθιά για την προσφορά τους στην ελληνική μουσική! Θα ήθελα όμως να βρεθώ στην ίδια σκηνή με τον Παναγιώτη Στεργίου, βιρτουόζο του μπουζουκιού.
Περιγράψτε μας τη μέχρι σήμερα πορεία σας στη μουσική. Υπήρξαν επιρροές καθοριστικές θετικές ή αρνητικές; Η πορεία μου στην μουσική ξεκινάει από τα 5 μου χρόνια όπου φοιτούσα σε μουσικό φυτώριο. Ήμουν (και είμαι) ανήσυχος με τη μουσική, οπότε ασχολήθηκα με πολλά μουσικά όργανα όπως πιάνο κιθάρα, μπουζούκι. Εμφανίστηκα σε πολλούς και διαφορετικούς μουσικούς χώρους, αλλά οι πιο δυνατές μου συνεργασίες θεωρώ οτι ήταν με τον Λεωνίδα Βελή και με την Μαριώ. Επιρροή, αν θεωρείται, ήταν να ακούω κολακευτικά σχόλια, κάτι που με κομπλάρει αλλά ταυτόχρονα μου δίνει δύναμη να συνεχίζω να γίνομαι όσο μπορώ ακόμα καλύτερος.
Σας “τρομάζει” η επιτυχία ή η αποτυχία; Δεν θα έπρεπε να τρομάζει κανέναν που αγαπάει πραγματικά αυτό που κάνει είτε η επιτυχία είτε η αποτυχία. Το θέμα είναι να είναι έτοιμος να τη διαχειριστεί… Οπότε προσπαθώ να ακολουθώ αυτή τη φιλοσοφία ζωής.
Ποιά είναι η άποψή σας για τα μουσικά τηλεοπτικά talent show; Έχουν βγει αρκετοί και αξιόλογοι καλλιτέχνες από talent shows, παρ’ όλα αυτά διαφωνώ με τον τρόπο που λειτουργούν κυρίως της μαζικής προώθησης χιλιάδων τραγουδιστών με αποτέλεσμα να χάνονται- ξεχνιούνται εύκολα ακόμα και ταλαντούχοι.
Μια συνεργασία που ονειρεύεστε; Ένα από τα όνειρα μου είναι να συνεργαστώ με τον δάσκαλο για μένα, και απόλυτα καταξιωμένο καλλιτέχνη Γιώργο Νταλάρα. Θαυμάζω τις μουσικές του επιλογές, τα τραγούδια του, τη φωνή του
Υπάρχουν μάνατζερ στην Ελλάδα που μπορούν να βοηθήσουν την πορεία ενός μουσικού; Θεωρώ οτι αυτό το επάγγελμα δεν υφίσταται πλέον με την έννοια που θα έπρεπε. Είναι ελάχιστοι οι νόμιμοι μάνατζερ στη χώρα μας. Αυτοί που θα αναλάβουν με σοβαρότητα έναν καλλιτέχνη σίγουρα βοηθάνε.
Πότε δημιουργήθηκε το γκρουπ “Ήξεις Αφήξεις”; Δημιουργήθηκε πριν από 2 περίπου χρόνια, μια ιδέα που θέλαμε να παντρέψουμε με το γκρουπ πολλά μουσικά ακούσματα όπως ρεμπέτικο, σμυρνέϊκο, παραδοσιακό και παλιό καλό λαϊκό τραγούδι!
Ποιά είναι τα μελλοντικά μουσικά σας σχέδια; Λόγω της κατάστασης που περνάμε δυστυχώς μας βάζει φραγή λίγο στα μελλοντικά μας σχέδια. Έχω αρκετές ενδιαφέρουσες προτάσεις που συζητάω άλλα θα ήθελα να τις αναφέρω αφού πρώτα επιστρέψουμε με το καλό όλοι στην καθημερινότητα μας.
Βιογραφικό Kostas Paz
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Θεσσαλονίκη στις 6 Οκτωβρίου 1984. Προερχόμενος από μουσική οικογένεια, με πατέρα μουσικό, ο Κώστας δεν αργεί να ακολουθήσει τα βήματά του και να πάρει το μικρόβιο της μουσικής. Στην ηλικία των μόλις 5 ετών ξεκινάει σε μουσικό φυτώριο, παράλληλα εντάσσεται στη χορωδία του Αγίου Ελευθερίου και λίγο αργότερα ξεκινάει μαθήματα πιάνου. Ανήσυχος μουσικός, ένα καλοκαίρι στα 10 του πιάνει κιθάρα πρώτη φορά πλάι στον πατέρα του ενώ λίγο αργότερα στην ηλικία των 14-15, τον αναλαμβάνει ο δάσκαλος του Τόλης Ζαχαρής και ξεκινάει μαθήματα μπουζουκιού. Επί δυο χρόνια μελετάει ασταμάτητα μπουζούκι (8 ώρες τη μέρα) και μέσα σε δυο χρόνια (περίπου 16 ετών) είναι έτοιμος για την πρώτη του δουλειά ως μουσικός-τραγουδιστής (ήταν σε μια ταβέρνα στην πλατεία Άθωνος). Τα ακούσματα και οι επηρεασμοί του είναι πολλοί από ροκ – ποπ (ξένη & ελληνική), Jazz ε ως παραδοσιακή και τραγούδια των Τσιτσάνη, Ζαμπέτα, Χατζηδάκι, Σπανουδάκη! Όλα αυτά τα μουσικά ερεθίσματα των κατέστησαν έναν ολοκληρωμένο μουσικό με αρκετές συνεργασίες στο ενεργητικό του! Δουλεύει σήμερα επαγγελματικά σε όλα τα είδη μουσικής (σε λαϊκούς-έντεχνους χώρους, συνεργασίες με ξένες μπάντες κλπ.) ενώ παράλληλα ασχολείται και με το κομμάτι της ηχοληψίας και ενορχήστρωσης.