«Η ανάπλαση της ΔΕΘ ίσως ο μοναδικός τρόπος να αποκτήσει το κέντρο της πόλης έναν πνεύμονα πρασίνου». «Ξεκινά ένας πολύ δύσκολος αγώνας για ό,τι έχει να κάνει με τη Μακεδονία, για ό,τι έχει να κάνει με οποιοδήποτε μακεδονικό όρο».
Ανάπλαση Δ.Ε.Θ
Για το ζήτημα των τελευταίων ημερών σχετικά με την ανάπλαση του χώρου της Δ.Ε.Θ. ο υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, τόνισε πως «το ειδικό χωρικό σχέδιο πρέπει να περιλαμβάνει όλα αυτά που λίγο η πολύ έχουν. Θα ζητούσα αυτά τα 70 στρέμματα που υπόσχεται η διοίκηση της Δ.Ε.Θ HELEXPO όπως επίσης και τις 2000 θέσεις στάθμευσης». Συμπλήρωσε δε πως η ανάπλαση «είναι ίσως ο μοναδικός τρόπος να αποκτήσει το κέντρο της πόλης ένα πνεύμονα πρασίνου και να αποκτήσει ένα τόσο εκτεταμένο παρκινγκ για το οποίο όλοι συζητάμε. Τέλος η θα πρέπει να καθοριστούν οι λειτουργίες και επιβαρύνσεις τις πόλης κατά τη διάρκεια των εργασιών, να υπάρξει πρόνοια για τη μεταφορά κάποιων εκθέσεων ώστε αυτά τα χρόνια που θα διαρκέσει η κατασκευή της ΔΕΘ να μην υποστεί ζημία η Θεσσαλονίκη».
Εμπορική ονομασία προϊόντων Μακεδονίας
Ο επικεφαλής του συνδυασμού «ΝΑΙ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ», Κωνσταντίνος Ζέρβας, ανέδειξε επίσης το σημαντικό ζήτημα των εμπορικών ονομασιών και των προϊόντων της Μακεδονίας καθώς στα πλαίσια της Συμφωνίας των Πρεσπών εγείρονται σημαντικά προβλήματα. Μετέφερε δήλωση του προέδρου της Ένωσης Οινοπαραγωγών του Αμπελώνα Βορείου Ελλάδος, του κ. Στέλιου Μπουτάρη, ο οποίος ευρισκόμενος στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας, στην κορυφαία έκθεση κρασιού ProWein, ήρθε αντιμέτωπος με την προσπάθεια προώθησης των κρασιών της γείτονος χώρας ως Κρασιά Μακεδονίας. Όπως τόνιζε ο κ. Ζέρβας «όταν ο ίδιος ο γιος του δήμαρχου διαπιστώνει αυτά τα προβλήματα καταλαβαίνετε μπροστά σε ποια προβλήματα θα βρεθούν ελληνικά προϊόντα, η ελληνική μακεδονική ταυτότητα από σήμερα και στο έξης. Το επισημαίνω γιατί ξεκινά ένας πολύ δύσκολος αγώνας για ό,τι έχει να κάνει με τη Μακεδονία, για ότι σχετίζεται με οποιοδήποτε μακεδονικό όρο».