Φωτό από αριστερά προς δεξιά: Μανώλης Συμεωνίδης, E-Commerce Category Manager ΙΤ Department – Σάββας Κιολόγλου, Head of Bakery & Ready Food Sales Development Department – Κυριάκος Παντουβάκης, BI, Advanced Loyalty & Analytics Manager – Σάββας Τορτοπίδης, Chief Digital Officer – Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, Chief Operating Officer – Χάρης Μανιώτης, Assistant Dry Food Category – Γιώργος Κανταρτζής, Head of Fresh Processed Products – Χαράλαμπος Γιαλαμάς, Head of Facilities Hygiene & Food Safety Department
Μεγάλη νικήτρια αναδείχτηκε η εταιρεία Μασούτης στα φετινά Super Market Awards. Τα Super Market Awards απονέμονται για τις καινοτόμες πρωτοβουλίες επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και προμηθευτών προϊόντων και υπηρεσιών, οι οποίες συνέβαλαν ουσιαστικά στην αναβάθμιση των επιχειρήσεων και συνολικά του λιανεμπορίου τροφίμων και δημιούργησαν νέα πρότυπα εξυπηρέτησης των σύγχρονων καταναλωτικών αναγκών.
Η φετινή διοργάνωση επιβράβευσε την εταιρεία Μασούτης με:
- Πέντε Gold βραβεία στις παρακάτω κατηγορίες:
● Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος, για το πρόγραμμα «Μαζί, όπου υπάρχει ανάγκη», το οποίο υλοποιεί για 5ο χρόνο σε συνεργασία με τον Φιλανθρωπικό Οργανισμό της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών «Αποστολή».
● Κοινές Προωθητικές Ενέργειες, για το πρόγραμμα «Κοντά στους Νέους – Υποτροφίες και δώρα για φοιτητές».
● Συνεργασιακό Ηλεκτρονικό Εμπόριο, για τη συνεργασία με την εφαρμογή Βox (Cosmote).
● Private Label, για το κατσικίσιο τυρί «Μασούτης από τον τόπο μας».
● Αποτελεσματικές Προωθητικές Ενέργειες, για το έργο MasAnalytics.
- Τέσσερα Silver βραβεία στις εξής κατηγορίες:
● Ηλεκτρονική αγορά – Marketplace, για την ενότητα «Οι συνεργάτες μας» στο e-shop masoutis.
● Shopper Marketing – Customer Segmentation, μαζί με την εταιρεία Arla Foods
● Ανάπτυξη Τμήματος Food To Go, για το τμήμα έτοιμου μαγειρεμένου φαγητού που λειτουργεί σε πολλά καταστήματα της εταιρείας.
● Αποτελεσματική Αντιμετώπιση της Πανδημίας, για το σύνολο των ενεργειών που δημιούργησαν υψηλότατο επίπεδο ασφάλειας στα καταστήματά της εταιρείας από το ξεκίνημα της πανδημίας και καθ’ όλη την περίοδο που ακολουθεί.
- Ένα Bronze βραβείο στην κατηγορία ηλεκτρονικό Σούπερ Μάρκετ, για τις επιδόσεις και την ποιότητα εξυπηρέτησης του e-shop της εταιρείας.
Μία από τις πιο δύσκολες χρονιές των τελευταίων ετών λόγω της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων, η Μασούτης επιβραβεύεται ως μια εταιρεία η οποία επιδεικνύει διαρκή ανάπτυξη σε όλους τους τομείς της δραστηριότητάς της.
Το υψηλού επιπέδου μοντέλο διαχείρισης της πανδημίας, η αλματώδης αναβάθμιση του e-shop, το προσεκτικά μελετημένο σχέδιο συνεργασιών και προωθητικών ενεργειών, αλλά και η διαρκώς εντονότερη παρουσία της εταιρείας στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης συνιστούν τα πανίσχυρα θεμέλια πάνω στα οποία χτίζεται μέρα με τη μέρα, χρόνο με τον χρόνο, μια εταιρεία με επίκεντρο τον άνθρωπο και την άριστη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Οι φετινές βραβεύσεις αποτελούν για την εταιρεία Μασούτης ένα ακόμη αδιάψευστο τεκμήριο της συνέπειας στη δέσμευσή της έναντι του καταναλωτή και ολόκληρης της κοινωνίας.
O CEO της εταιρείας, κ. Γιάννης Μασούτης, δήλωσε σχετικά: «Η καθημερινή μας δράση και προσπάθεια έχει πάντα επίκεντρο τον άνθρωπο. Διαρκής μας επιδίωξη είναι να αφουγκραζόμαστε την κοινωνία, να εξελισσόμαστε με σεβασμό στις ανάγκες των καταναλωτών που μας τιμούν χρόνια τώρα με την προτίμησή τους. Οι βραβεύσεις μας από έναν από τους πιο αξιόλογους θεσμούς στην Ελλάδα είναι μεγάλη μας τιμή αλλά και ευθύνη να συνεχίσουμε ακόμα πιο δυναμικά την επιτυχημένη πορεία της εταιρείας προς ακόμα περισσότερες επιτυχίες. Ευχαριστώ τους ανθρώπους της εταιρείας που με ομαδική συνεργασία και σεβασμό στις αξίες μας πραγματοποιούν έργα που αξίζουν διακρίσεις. ‘Όπως λέω πάντα, η δύναμή μας είναι οι άνθρωποί μας».