ΝΟΒΑCCO Face2Face: Νέα υπηρεσία προσωποποιημένης εξυπηρέτησης
Η αναστολή λειτουργίας των φυσικών σημείων πώλησης σε κλάδους της λιανικής έχει ενισχύσει τον όγκο των ηλεκτρονικών συναλλαγών και τις επενδύσεις στο e-commerce. Η «στροφή» επηρεάζει και όλο το φάσμα λειτουργίας του customer service, με τις επιχειρήσεις να αναπτύσσουν νέες υπηρεσίες online επικοινωνίας με τους καταναλωτές.
Σε αυτή την κατεύθυνση και με έμφαση στην προσωποποιημένη υποστήριξη και την ενισχυμένη διαδραστικότητα, η NOBACCO προσφέρει στους καταναλωτές τη νέα υπηρεσία
NOBACCO Face2Face: προσωπική επικοινωνία με έναν NOBACCO Expert μέσω βιντεοκλήσης.
Με video stream και τη χρήση δημοφιλών εφαρμογών όπως Skype, What’s Up, Viber και Zoom δίνεται η δυνατότητα στο εξειδικευμένο προσωπικό της NOBACCΟ να δει ό,τι ακριβώς βλέπει ο καταναλωτής και να τον βοηθήσει στην επιτόπια επίλυση ζητημάτων ή να απαντήσει με λεπτομέρεια σε εξειδικευμένες ερωτήσεις, όπως «Πώς να αλλάξω αντίσταση», «Πότε είμαι βέβαιος ότι έχει φορτίσει», «Έχω αναπληρώσει σωστά τον ατμοποιητή με υγρό αναπλήρωσης» που θα ήταν χρονοβόρο ή δύσκολο να απαντηθούν μέσω τηλεφώνου ή e-mail.
«Σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες θέλουμε να είμαστε ακόμα πιο κοντά στους καταναλωτές που μας εμπιστεύονται. Γνωρίζουμε καλά τις ανάγκες των ατμιστών και μπορούμε να παρέχουμε υψηλής ποιότητας φροντίδα. Αξιοποιούμε την τεχνολογία και την τεχνογνωσία των ανθρώπων μας για να εμπλουτίσουμε την εξυπηρέτηση πελατών με νέες υπηρεσίες που βελτιώνουν την προσωποποιημένη υποστήριξη και τη διαδραστικότητα», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της NOBACCO Μάρκος Μαρκόπουλος.
Σχετικά με τη NOBACCO
Η NOBACCO αποτελεί την πρώτη και μόνη εταιρεία στην Ευρώπη που διαθέτει όλο το φάσμα των εναλλακτικών στο παραδοσιακό κάπνισμα επιλογών. Από την ίδρυση της, το 2008 ως η πρώτη εταιρεία ηλεκτρονικού τσιγάρου στην Ελλάδα, η NOBACCO έχει θέσει προτεραιότητα της την ποιότητα και την ασφάλεια των προϊόντων που διαθέτει στο δίκτυό της και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των καταναλωτών της. Με ένα δίκτυο 65 καταστημάτων και πάνω από 320 σημεία πώλησης σε όλη την χώρα, η εταιρεία πρωταγωνιστεί με καινοτόμα και πιστοποιημένα προϊόντα στη διάδοση των εναλλακτικών μορφών καπνίσματος, στα πλαίσια ενός πιο υπεύθυνου και καλύτερου τρόπου ζωής για όσους συνανθρώπους μας αντιμετωπίζουν την εξάρτηση από την νικοτίνη. Η εταιρεία επενδύει συνεχώς στη διασφάλιση της παραγωγής και διάθεσης προϊόντων υψηλών προδιαγραφών με επιστημονική πιστοποίηση, στο πλαίσιο συνεργασιών με ερευνητικά κέντρα της Ελλάδας και του εξωτερικού. Η εταιρία συνεργάζεται με τους πιο αξιόπιστους κατασκευαστές συσκευών ηλεκτρονικού τσιγάρου παγκοσμίως, ενώ το Nobacco Design Center σχεδιάζει και παράγει σε παγκόσμια αποκλειστικότητα συσκευές ατμίσματος προσφέροντας εξαιρετική ποιότητα, με όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις. ‘Ολα τα προϊόντα είναι T.P.D. Compliant, πλήρως εναρμονισμένα με την οδηγία 2014/40/ΕΕ του Ευρωπαϊκού κοινοβουλίου και του συμβουλίου. Από τον Ιούνιο 2018, η NOBACCO ξεκίνησε στρατηγική συνεργασία με την British American Tobacco με την αποκλειστική διανομή στο δίκτυο καταστημάτων της στην Ελλάδα της κορυφαίας σειράς ατμιστικών προϊόντων Vype, ενώ από τον Οκτώβριο του ίδιου έτους διαθέτει αποκλειστικά το glo™, το καινοτόμο προϊόν της BAT στον χώρο των προϊόντων θέρμανσης καπνού. Στο www.Nobacco.gr λειτουργεί το No1 ελληνικό online κατάστημα ηλεκτρονικών τσιγάρων, υγρών αναπλήρωσης καθώς και των προϊόντων θέρμανσης καπνού glo™