Ποια ειναι η πρωτη σας μουσικη αναμνηση;
Μεγαλωσα σε ενα σπιτι οπου καθημερινα παιζοταν και ακουγοταν μουσικη. Προερχομαι απο οικογενεια μουσικων. Ο πατερας μου υπηρξε μουσικος της γνωστης σε ολους μας τοτε πολυαγαπημενης δεκατετιας του ’60 με τα Ροκ συγκροτηματα και οπως καταλαβαινετε η καθημερινη του ενασχοληση στο σπιτι με την μουσικη μετα την κυριως δουλεια του ηταν εκεινη που επηρεαζε και ερεθιζε ακουστικα ολη την οικογενεια να συμμετεχει και εκεινη με την σειρα της ενεργα στα μουσικα του ταξιδια. Καθοταν στα πληκτρα παιζοντας και τραγουδωντας διαφορες Ροκ ξενες αλλα και ελληνικες επιτυχιες. Ποτε με το αρμονιο, ποτε με την κιθαρα. Ηταν αξιολατρευτος πραγματικα. Ηταν ουσιαστικα για εμενα το ινδαλμα μου. Τον ακουγαμε και τον θαυμαζαμε ολοι μαζι οικογενειακως απολαμβανοντας την καθε στιγμη μαζι του.
Καπως ετσι λοιπον αναψε η φλογα μεσα μου και ξεκινησαν ολα να παιρνουν τον δρομο τους. Αξιζει βεβαια να σημειωσω οτι καθοριστικο ρολο στην ενασχοληση μου με το τραγουδι επαιξε η μητερα μου η οποια παροτρυνε τον πατερα μου να με ακουσει καθως ηταν απολυτα πεπεισμενη οτι ο γιος της ειχε μια πολυ ωραια χρεια και θα μπορουσε πραγματι να ξεκινησει κατι επανω στην μουσικη. Η αληθεια ειναι οτι ημουν διστακτικος και συνεσταλμενος απεναντι του μιας και στα δικα μου ματια σαν παιδι που ημουν εκεινος ηταν μουσικα απλησιαστος και τεραστιος. Η διαπιστωση δεν αργησε να γινει οταν με πηρε κοντα του για να με συνοδευσει σε ενα τραγουδι που θα ηθελα να πω. Αν θυμαμαι καλα πρεπει να ηταν το “Hey Jude” των Beatles. Αυτο ηταν. Ενθουσιαστηκε τοσο πολυ μαζι μου που απο τοτε κιολας με ενθαρρυνε να ασχοληθω σοβαρα με το τραγουδι και την καλλιτεχνια. Και ολα αυτα σε ηλικια μολις 10 ετων. Απο εκεινη την ημερα και μετα βρισκοταν παντα στο πλευρο μου στηριζοντας με οσο κανεις αλλος. Θεωρω οτι ενα μεγαλο μερος της ανελιξης και της επιτυχιας μου στον χωρο αυτο ολα αυτα τα χρονια οφειλεται και αποδιδεται σε εκεινον. Ολα εγιναν με την δικη του καθοδηγηση αλλα και την δικη μου προσωπικη δουλεια. Του ειμαι ευγνωμων και του οφειλω δημοσια ενα μεγαλο ευχαριστω για τις επιλογες που εκανα στην ζωη μου.
Με ποιο Μουσικο θα θελατε να βρεθειτε επι σκηνης;
Τι να σας πω; Απο ποιον να αρχισω και με ποιον να τελειωσω;
Ειναι σιγουρα πολλοι οι Μουσικοι με τους οποιους θα ηθελα να συνυπαρξω μουσικα επι σκηνης και φοβαμαι οτι δεν θα μπορεσω να τους θυμηθω ολους. Θα σας αναφερω μονον ορισμενους απο αυτους που τυγχανει να ειναι και τα μουσικα μου ινδαλματα. Ξεκινωντας απο τους κλασικους μουσουργους μαεστρους και συνθετες πρωταρχικο ρολο και θεση θα ειχαν σιγουρα οι James Levine, Zubin Mehta, Riccardo Mutti, Sir Simon Rattle, Placido Domingo και Daniel Barenboim. Επισης μεγαλη μου επιθυμια ηταν να γνωρισω απο κοντα τους Pavarotti, Claudio Abbado και τον εναν και μοναδικο πολυαγαπημενο Herbert von Karajan. Δυστυχως ομως δεν βρισκονται αλλο εν ζωη, αφησαν ομως ενα τεραστιο εργο πισω τους και μια σπουδαια παρακαταθηκη για τις επομενες γενιες μουσικων που ακολουθουν.
Μια μαγικη ισως για εμενα μουσικη συναντηση και συνεργασια επι σκηνης θα ηταν με τον αξεπεραστο και μοναδικο στο ειδος του διακεκριμενο Αμερικανο Μουσικοσυνθετη και παραγωγο David Foster, o ανθρωπος που υπογραψε για εμενα τις μεγαλυτερες επιτυχιες και συνεργαστηκε με τα μεγαλυτερα ονοματα της διεθνους Show Biz.
Τον ανεξαντλητο και επικο μουσικα δικο μας Μικη Θεοδωρακη που αποτελει το μεγαλυτερο κεφαλαιο στην ελληνικη μουσικη τεχνη του 20ου αιωνα και συμβολιζει ο ιδιος απο μονος του την Ελλαδα μας, την Ελλαδα που θελουμε και αγαπαμε αυτή που μας κάνει υπερήφανους κάθε στιγμή που ακούμε κάποιο από τα αμέτρητα τραγούδια του, κάθε στιγμή που νιώθουμε το ρίγος να μας διαπερνά σε κάθε μελωδία του και με κάθε στίχο που έχουν γράψει για μας όλοι οι μεγάλοι που έβγαλε αυτή η Γη και αυτός ο τόπος και είναι η μόνη μας κληρονομιά και η μόνη μας περιουσία. Ειναι ο μοναδικος Ελληνας συνθετης που καταφερε να γραψει τα παντα γυρω απο την Μουσικη και αναγνωριστηκε με τα σπουδαια εργα του σε παγκοσμιο επιπεδο. Μια αλλη επισης απιστευτη για εμενα μουσικη συνευρεση και συνεργασια θα ηταν με τον παγκοσμιως φημη σπουδαιο και πολυβραβευμενο Μουσικοσυνθετη Βαγγελη Παπαθανασιου τον πρωτεργατη του ηλεκτρονικου ηχου, η παγκοσμια αυτη μουσικη ιδιοφυια και το αστειρευτο ταλεντο του που συνεχιζει μεχρι και σημερα να αιχμαλωτιζει εκατομμυρια θαυμαστων σε ολο τον κοσμο.
Επι σκηνης επισης θα ηθελα να βρεθω με τον Αμερικανο τραγουδιστη Michael Bolton σε ροκ συναυλια και στην κλασικη με τον εξαιρετο Ολλανδο βιολιστη, Andre Rieu μαεστρο και διευθυντη της γνωστης βαλς Ορχηστρας “Γιοχαν Στραους” με την οποία περιοδεύει σε όλο τον κόσμο με επιτυχία παρόμοια με αυτή μεγάλων συναυλιών ποπ και ροκ μουσικής.
Θα κλεισω με Σταματη Σπανουδακη και Στεφανο Κορκολη που στην λιστα μου αυτη κατεχουν εξισου μια βαρυσημαντη θεση ως λαμπροι και καταξιωμενοι Ελληνες συνθετες και δημιουργοι! Αλλα αυτα ειναι απλα ονειρα. Ειναι πολυ μακρια η πραγματικοτητα.
Περιγραψτε μας τη μεχρι σημερα πορεια σας στη μουσικη. Υπηρξαν επιρροες καθοριστικες θετικες η αρνητικες;
Η μεχρι σημερα πορεια μου στην μουσικη υπηρξε ικανοποιητικη σταθερη και συνεπης. Γεννηθηκα και μεγαλωσα στην Θεσσαλονικη. Ολοκληρωσα τις σχολικες και στρατιωτικες μου υποχρεωσεις και στην συνεχεια ξεκινησα τις μουσικες μου σπουδες στην Μονωδια και Mελοδραματικη στο Δημοτικο Ωδειο Θεσ/νικης με δασκαλα μου την κυρια Γιγη Δημου η οποια με βοηθησε πολυ στο ξεκινημα μου. Καθ’ ολην την διαρκεια των σπουδων μου ειχα την τυχη να συνεργαστω με πολυ γνωστα ονοματα του χωρου, εξαιρετους και διακεκριμενους μαεστρους και συνθετες οπως τους αειμνηστους Νικο Αστρινιδη και Γιωργο Θυμη τεως διευθυντη της κρατικης ορχηστρας και του κρατικου Ωδειου Θεσσαλονικης. Συνεργασιες με την Λυρικη χορωδια Θεσσαλονικης οπως και με την Συμφωνικη ορχηστρα του Δημου υπο την διευθυνση και των δυο. Ακολουθουν στην συνεχεια συνεργασιες με τους μεγαλους δασκαλους Μιμη Πλεσσα, Χρηστο Νικολοπουλο και Σαραντη Κασσαρα στην Θεσσαλονικη οπως και με το Κρατικο θεατρο Βορειου Ελλαδος και την Οπερα Θεσσαλονικης οπου συμμετειχα στο Coro στις οπερες Κουρεα της Σεβιλλης, Don Giovanni, Tosca και Fidelio. Μετα το τελος των σπουδων μου λιγο αργοτερα το 2003 δεχτηκα προσκληση απο την διασημη Αμερικανιδα Σοπρανο Cheryl Studer να φοιτησω στην μουσικη Ακαδημια του Würzburg για ενα χρονο. Ετσι αφησα τις εμφανισεις μου στην πολη μας και πηγα. Απο εκει και περα εκανα εμφανισεις για την επιβιωση μου και δουλεψα ως δασκαλος μουσικης σε ωδεια. Τα τελευταια 10 χρονια μεχρι και σημερα τραγουδω με μια καταπληκτικη Gala Orchestra τους Barney Jackson Band οπου και εχω μια αριστη συνεργασια με εδρα το Aschaffenburg. Εξαιρετικης σημασιας ηταν και παραμενουν μεχρι σημερα οι συνεργασιες μου με την Συμφωνικη και Φιλαρμονικη Ορχηστρα του Aschaffenburg. Συμμετειχα σε πολλες κοντσερταντε συναυλιες μεταξυ των οποιων διακρινονται περισσοτερο οι οπερες La Traviata, Zauberflöte (Μαγικος αυλος), Τοσκα αλλα και πολλα Μιουσικαλς. Επισης η συμμετοχη μου ως τενορος στην γνωστη ετησια εορτη που γινετε προς τιμην της Οπερας στην παλια Οπερα της Φρανκφουρτης ( Alte Oper Frankfurt ) τα ετη 2007, 2009, 2010 και 2011 για το διεθνες χρηματοοικονομικο κεντρο ενα πολυ γνωστο Gala με επιτιμους καλεσμενους εξεχουσες προσωπικοτητες γυρω απο την παγκοσμια πολιτικη, οικονομικη και καλλιτεχνικη σκηνη. Απο τον Μαρτιο του 2010 μεχρι και σημερα τραγουδω στις πολυβραβευμενες ετησιες φιλανθρωπικες συναυλιες “Benefiz Konzerte” προς οφελος των παιδιων που πασχουν απο λευχαιμια και καρκινο του αντικαρκινικου και ογκολογικου πανεπιστημιακου νοσοκομειου στο Würzburg (Regenbogen Station) σημειωνοντας καθε χρονο πολυ μεγαλη επιτυχια. Οπως καταλαβαινετε οι επιρροες που δεχθηκα και οι συνεργασιες που ειχα ολα αυτα τα χρονια μεχρι σημερα υπηρξαν μονον θετικες και καθοριστικες για εμενα.
Σας “τρομαζει” η επιτυχια ή η αποτυχια;
Δεν υπαρχει καλλιτεχνης που να μην θελει την επιτυχια. Το ζητημα ειναι να μπορει να διαχειριστει ετσι οπως πρεπει την επιτυχια και την αποτυχια. Δεν με τρομαζει η επιτυχια σιγουρα ομως με τρομαζει η αποτυχια.
Ποιά είναι η άποψή σας για τα μουσικά τηλεοπτικά talent show;
Δεν γνωριζω αν τελικα βοηθανε τα νεα παιδια. Παντως σε οτι με αφορα δεν θα συμμετειχα.
Μια συνεργασία που ονειρεύεστε;
Εχω κανει καλες συνεργασιες και στην Ελλαδα και στην Γερμανια. Εκεινη που αφησε αριστες εντυπωσεις ειναι αυτη με τον τεραστιο ΜΙΜΗ ΠΛΕΣΣΑ. Τον αγαπω τον σεβομαι και περα απο μουσικος ειναι και ενας εξαιρετος ανθρωπος. Γι αυτον θελω να μιλαω ωρες. Επισης ειχα αριστη συνεργασια με τον Κωστα Αθυριδη στην ροκ οπερα του Μ. Αλεξανδρου αφου η δισκογραφια ειναι με την δικη μου φωνη. Στην Γερμανια εχω αριστη συνεργασια με τον μαεστρο μου των Barney Jackson αλλα και με ολους τους συναδελφους μου. Σιγουρα θα ηθελα μια καλη συνεργασια ομως απλα το ονειρευομαι. Επισης μια συνεργασια καλη ηταν με τον μεγαλο μας συνθετη Χρηστο Νικολοπουλο στην Αιγλη. Αυτες ειναι απο τις ωραιοτερες συνεργασιες που ετυχαν στην καριερα μου.
Υπάρχουν μάνατζερ στην Ελλάδα που μπορούν να βοηθήσουν την πορεία ενός μουσικού;
Κοιταξτε εγω εφυγα απο την Ελλαδα εδω και πολλα χρονια. Δεν γνωρισα κανενα μανατζερ οποτε γνωριζω μονον τον Ψινακη απο Ελλαδα.
Ποιά είναι τα μελλοντικά μουσικά σας σχέδια;
Εχω κανει δισκογραφικη δουλεια και τραγουδαω για την επιβιωση μου. Αν παρουσιασθει η ευκαιρια για κατι αξιολογο στην συνεχεια φυσικα θαναι καλοδεχουμενο. Το μελλον φαινεται στην Γερμανια. Εδω θα συνεχισω την καριερα μου.
BΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
O ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΙΤΖΙΟΣ, γεννημενος στην Θεσσαλονικη το 1975, απο πολυ μικρος (8 ετων), ασχολειται με το Αγγλοφωνο Ροκ τραγουδι οπως και με το ποιοτικο εντεχνο ελληνικο τραγουδι. Πρωτη εμφανιση του, ζωντανα στο κρατικο ραδιοφωνο Θεσσαλονικης σε εκπομπη του Τακη Νικολουδη σε ηλικια 17 ετων και λιγο αργοτερα τον βλεπουμε να εμφανιζεται τηλεοπτικα στην τοτε γνωστη εκπομπη “Εδω Μακεδονια” της TV Μακεδονιας οπως επισης και στο κρατικο καναλι της ΕΤ3 με τον γνωστο παρουσιαστη Γρηγορη Αρναουτογλου αποκομιζοντας τις καλυτερες παντα κριτικες και εντυπωσεις. Μετα τις στρατιωτικες υποχρεωσεις του, εμφανιζεται σε νυχτερινα κεντρα διασκεδασεων μαζι με γνωστους Ελληνες καλλιτεχνες μεταξυ αυτων Σταυρος Φωτιαδης, Χρηστος Παζης, Τασος με τις Μασελες κ.α. Μετα 3 χρονια τo ετος 1997 τον κερδιζει η Μελοδραματικη τεχνη (Οπερα) και ετσι ακολουθει το κλασικο τραγουδι φοιτωντας στο Δημοτικο Ωδειο Θεσσαλονικης με δασκαλα την εξαιρετη Σοπρανο κα Γιγη Δημου. Τελειωνει τις σπουδες του το 2002 και παιρνει το πτυχιο του με αριστα παμψηφει στην αιθουσα του θεατρου ANETON.
• Ενώ ήταν μόλις ενός ετους μαθητής, συμμετείχε σε πανελλήνιο διαγωνισμό αποφοίτων Ωδείων στην Μονωδία και παιρνει το 3ο βραβείο. Την βράβευσή του έκανε ο διεθνους φημης διακεκριμενος Pουμανος βαρύτονος Dan Iordakescou, κάνοντας εγκωμιαστικά σχόλια για την μεγάλη πορεία που πρόβλεπε ότι θα έχει ο νεαρός τότε τενόρος.
Καθολη την διαρκεια της φοιτησης του εκανε πολλες εμφανισεις με τoυς γνωστους και εξαιρετους Μαεστρους Νικο Αστρινιδη και Γιωργο Θυμη, με την Λυρικη Χορωδια Θεσσαλονικης του πρωτου και την Συμφωνικη Ορχηστρα του Δημου Θεσσαλονικης σε συναυλιες του Δημου Θεσσαλονικης και οχι μονον.
• Ακολουθουν αφιερωματα μεγαλων Ελληνων Συνθετων μεταξυ αλλων Μικης Θεοδωρακης, Μανος Χατζιδακις, Σταυρος Ξαρχακος κ.α. σε γνωστες αιθουσες και θεατρα της Θεσσαλονικης οπως Βαφοπουλειο, Ανετον, Εταιρειας Μακεδονικων Σπουδων, Κρατικο Θεατρο Βορειου Ελλαδος και Αιθουσα Τελετων Αριστοτελειου Πανεπιστημιου με εξαιρετικη επιτυχια.
• Ερμηνευει εργα των μεγαλυτερων συνθετων G.Verdi, G.F. Händel, W, A, Mozart, J. Brahms, E. Grieg, R. Leoncavallo, G.Bizet, F, Schubert, G. Puccini, F. Lehar, R.Wright, G.Forrest, P. Mascagni k.a. Συμμετειχε σε 4 Οπερες στο Coro του Κουρεα της Σεβιλλης, Don Giovanni, Tosca, και Fidelio σε συνεργασια με την Οπερα Θεσσαλονικης.
• Συνεργαστηκε με τον διακεκριμενο Σερβο μαεστρο Dejan Savic, οπως και με τους Μιμη Πλεσσα, Χρηστο Νικολοπουλο και Σαραντη Κασσαρα. Γνωριζεται λιγο πριν το πτυχιο του με τον συνθετη Κωστα Αθυριδη και αμεσως συνεργαζονται για το εργο Rock Opera “Alexander”. Η συνεργασια αυτη ηταν αψογη, κρατησε πολλα χρονια, ερμηνευοντας τον ρολο τou μεγαλου Ελληνα Στρατηλατη Αλεξανδρου δισκογραφικα. To εργο αυτο εκδόθηκε και κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 2012 απο την ελληνικη δισκογραφικη Polytropon. Στην δε παρουσίαση του έργου κλήθηκε από τον συνθέτη να τον παρουσιάσει και να τραγουδήσει για τους εκπροσώπους των ΜΜΕ ένα τραγούδι του έργου αυτού, που είναι διάρκειας 2 ωρών και συμπεριλαμβάνει η πολυτελής κασετίνα του 2cd και ένα βιβλίο.
• Τον Απριλιο του 2003 συμμετεχει στο max single της Γεωργιας Βεληβασακη σε τραγουδια του Κωστα Αθυριδη. Τον Οκτωμβριο του 2003 υστερα απο προσκληση της διεθνους φημης Σοπρανο Cheryl Studer μεταβαινει στην μουσικη ακαδημια του Würzburg στην Γερμανια και εκτοτε κανει καριερα οπου εμφανιζεται σε μεγαλα Γκαλα, θεατρα, oπερες και πολυτελεις αιθουσες εκδηλωσεων σημειωνοντας μεγαλη επιτυχια με την γνωστη Γκαλα Ορχηστρα που τον πλαισιωνει τους BARNEY JACKSON MUSIC ENTERTAINMENT.
• Εξαιρετικης σημασιας ειναι η συνεργασια του με την Φιλαρμονικη και Συμφωνικη Ορχηστρα της πολης Aschaffenburg οπου και διεμενε 12 χρονια (2003-2015). Συμμετειχε σε πολλες κοντσερταντε συναυλιες μεταξυ των οποιων διακρινονται περισσοτερο οι οπερες La Traviata, Zauberföte (Μαγικος Αυλος), Tosca και πολλα κινηματογραφικα μιουσικαλς.
• Τον Απριλιο του 2008 τραγουδησε στο πολυβραβευμενο με Nobel Ορατοριο “Αξιον Εστι” του Μικη Θεοδωρακη κατω απο την μουσικη επιμελεια και διευθυνση ορχηστρας της Ελληνιδας Μαεστρου Μαριας Ρουκα στο Ludwigshafen.
• Στην γνωστη ετησια εορτη που γινετε προς τιμην της Οπερας Φρανκφουρτης στην Alte Oper Frankfurt για πρωτη φορα το ετος 2007 για το διεθνες χρηματοοικονομικο κεντρο με εξεχουσες γνωστες προσωπικοτητες απο την παγκοσμια πολιτικη, οικονομικη και καλλιτεχνικη σκηνη επισης τα ετη 2009, 2010 και 2011.
• To 2010 o George τραγούδησε στο Offenbach για την ομογένεια της Γερμανίας, σε συναυλία, ελληνικά τραγούδια, στον εορτασμό για τα 60 χρόνια της διακρατικής συμφωνίας Ελλάδας – Γερμανίας για τους μετανάστες. Μεταξύ των μεγάλων καλλιτεχνών που εμφανίστηκαν στην ίδια εκδήλωση ήταν ο Παντελής Θαλασσινός, ο Mιχάλης Χατζηγιάννης, ο Μιχάλης Τζουγανάκης,, η Αλεξανδρα Γραβας κ.ά.
• Απο τον Μαρτιο του 2010 μεχρι και σημερα τραγουδαει στις ετησιες φιλανθρωπικες συναυλιες “Benefiz Konzerte” για τα παιδια που ειναι προσβεβλημενα απο την επαρατη νοσο του καρκινου και της λευχαιμιας του αντικαρκινικου και ογκολογικου πανεπιστημιακου νοσοκομειου Würzburg (Regenbogen Station) σημειωνοντας πολυ μεγαλη επιτυχια.
• Με τους Barney Jackson τραγουδωντας στα 70α γενεθλια παρτυ του γνωστου Γερμανου μοδιστρου Gerry Weber στο Event and Convention Center της Halle Westfalen με καλεσμενη ως Guest Star την διεθνους φημης Ποπ-ροκ τραγουδιστρια Anastacia.
• Με τους “ELEMENTS” κανει τον 2o κατα σειρα δισκο. Ενας δισκος που περιεχει Ροκ προσωπικες συνθεσεις αλλα και διασκευασμενες γνωστες κλασικες επιτυχιες.
• To 2011 με τους “WILD ROSE” στην Ελλαδα, κανει την 3η δισκογραφικη του δουλεια με τιτλο “Half Past Midnight” με την υπογραφη της Αμερικανικης δισκογραφικης Εταιρειας Retrospect Records me tragoudia AOR (Μελωδικο Ροκ της εποχης των 80’s)
• Εργασθηκε ως δασκαλος Ροκ, Ποπ και κλασικου τραγουδιου στην Modern Music School απο το 2007 μεχρι το 2012.
• Tον Μαιο του 2016 κανει την τεταρτη δισκογραφικη του δουλεια με τους Wild Rose. Τιτλος του δισκου “4”, four, “Τεσσερα” o οποιος φερει την υπογραφη της Δανικης δισκογραφικης Lions Pride Music για την διανομη και πωληση στην Ευρωπη, την Ιαπωνικη Δισκογραφικη Avalon / Marquee Inc για την πωληση στην Ιαπωνια και την Ελληνικη Steel Gallery Records στην Ελλαδα.
Ο Γιωργος Μπιτζιος συνεργαστηκε και εμφανιστηκε τηλεοπτικα στο πρωτο κρατικο καναλι της Γερμανιας ARD μαζι με τον διασημο Γερμανο τραγουδιστη της Schlager μουσικης Tony Marshall σημειωνοντας εξαιρετικη επιτυχια.