Πρόκειται για την ψηφιακή επιχειρηματική ημέρα που διοργανώθηκε από την ITB, (την μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της Γερμανίας), πετυχαίνοντας επιχειρηματική και εικονική δικτύωση για την παγκόσμια βιομηχανία ταξιδιών.
Η Digital Business Day αποτέλεσε σημαντικό πόλο έλξης για την παγκόσμια τουριστική κοινότητα. Ως πλατφόρμα δικτύωσης, εκτός από ευκαιρίες δικτύωσης κατ’ ιδίαν και συναντήσεις ήχου-βίντεο, προσέφερε πληροφορίες για παγκόσμιες ταξιδιωτικές τάσεις και προβλέψεις.
Στελέχη του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης είχαν την ευκαιρία μέσω της πλατφόρμας να πραγματοποιήσουν ψηφιακά ραντεβού με στελέχη του τουρισμού απ’ όλο τον κόσμο προβάλλοντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Θεσσαλονίκης.
Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Βούλα Πατουλίδου δήλωσε: «Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έχει ισχυροποιήσει το ψηφιακό προφίλ προβολής της Θεσσαλονίκης πριν από την πανδημία. Η Digital Business Day ήταν ένα ακόμα αποτελεσματικό και απλό εργαλείο, που προσέφερε στον τουριστικό κλάδο, τη δικτύωση και την ανάπτυξη κοινών στόχων σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε. Είμαι βέβαιη πως η πλατφόρμα είχε πολύ καλή υποδοχή και βοήθησε σημαντικά στη σύναψη πολλών επιτυχημένων επαφών στην τουριστική αγορά».