Έρχονται Detrop Boutique, Artozyma και Athens International Jewellery Show με 625 συνολικά εκθέτες,
4.000 επιχειρηματικά «ραντεβού» και διεθνείς παρουσίες.
Τριπλό εκθεσιακό «παρών» σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα δίνει το επόμενο τετραήμερο η ΔΕΘ-Helexpo, με τη διοργάνωση των Detrop Boutique, Artozyma και Athens International Jewellery Show, κατά τη διάρκεια των οποίων θα πραγματοποιηθούν πάνω από 4.000 επιχειρηματικά «ραντεβού».
Detrop Boutique και Artozyma συγκεντρώνουν φέτος 355 εκθέτες (άμεσους & έμμεσους) από 16 χώρες, σε 7 εκθεσιακά περίπτερα, ενώ θα υποδεχθούν συνολικά 230 Hosted Buyers και εμπορικούς επισκέπτες από 32 χώρες. Οι εμπορικοί επισκέπτες είναι, μεταξύ άλλων, εισαγωγείς με εμπειρία στην προώθηση και πώληση ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό, διανομείς που προμηθεύουν μεγάλες λιανεμπορικές αλυσίδες, αλυσίδες σούπερ-μάρκετ που πραγματοποιούν απευθείας εισαγωγές, αλυσίδες delicatessen, εισαγωγείς βιολογικών προϊόντων κτλ.
Παρούσα στην έκθεση θα είναι η γαστρονομική Ελλάδα με 8 Περιφέρειες (Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Ιονίων Νήσων, Βορείου Αιγαίου, Στερεάς Ελλάδας, Κρήτης, Δυτικής Μακεδονίας, Θεσσαλίας) και τον δήμο Καλαμάτας, ο οποίος θα παρουσιάσει το μεσσηνιακό ελαιόλαδο.
Η καινοτομία στην παραγωγή τροφίμων, οι μικρές ελληνικές επιχειρήσεις που εξάγουν στις διεθνείς αγορές, τα τρόφιμα delicatessen, τα σύγχρονα κανάλια πωλήσεων και διανομής και όλες οι νεότερες εξελίξεις του κλάδου έχουν βρει την θέση τους στην 29η Detrop Boutique. Την ίδια στιγμή η 9η Artozyma η οποία είναι η μεγαλύτερη ανάλογη έκθεση της τελευταίας δεκαετίας, συγκεντρώνει τις σημαντικότερες επιχειρήσεις πρώτων υλών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, αλλά και συσκευασίας & εξοπλισμού.
Οι δύο εκθέσεις πλαισιώνονται από καινοτόμες παράλληλες εκδηλώσεις. Στην Detrop Boutique η σειρά εκδηλώσεων “Delicious Moments” σε συνεργασία με την εταιρεία Chef Stories, περιλαμβάνει:
– Στο χώρο του Περιπτέρου 9 ένα μοντέρνο «μπακάλικο», το Delicious Grocery, στα ράφια του οποίου οι επισκέπτες μπορούν να δουν τα προϊόντα των εκθετών που συμμετέχουν.
– Σε έναν χώρο οινογνωσίας, στο περίπτερο 8, το θεματικό σαλόνι Cheese n’ Wine, όπου μέσα από 10 ωριαίες εκδηλώσεις, παρουσιάζονται από εξειδικευμένο προσωπικό διαφορετικές ετικέτες κρασιών και αποσταγμάτων, αναδεικνύοντας την αξία του pairing με τυροκομικά προϊόντα, αλλά και αλείμματα κτλ.
– Επίσης θα υπάρχει στο περίπτερο 8 θεματικό σαλόνι “Beer & Cold Cuts”, όπου θα παρουσιαστούν διαφορετικές ετικέτες ζύθου με τον κατάλληλο συνδυασμό αλλαντικών, αλλά και συνοδευτικών προϊόντων.
Μεταξύ άλλων, το επόμενο τριήμερο διοργανώνεται στο περίπτερο 8 το 2ο Συνέδριο για τα αρωματικά και φαρμακευτικά φυτά με θέμα “Αρωματικά -Φαρμακευτικά Φυτά & ελληνικές υπερτροφές: ισχυρός οικονομικός μοχλός ανάπτυξης”, υπό την οργανωτική ευθύνη της Ένωσης Αρωματικών & Φαρμακευτικών Φυτών Ελλάδας, σε συνεργασία με την ΔΕΘ-Helexpo.
Στην Artozyma οι παράλληλες εκδηλώσεις περιλαμβάνουν:
• To 4o Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ψωμιού, όπου συμμετέχουν συνολικά έξι τετραμελείς ομάδες που έχουν επιλεγεί από ολόκληρη τη χώρα. Φέτος τιμάται το ψωμί της πινακωτής.
• Πολλών αστέρων θα είναι ο 1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ζαχαροπλαστικής που θα διοργανώσει η Λέσχη Αρχιζαχαροπλαστών Ελλάδος. Κορυφαίοι και αναγνωρισμένοι σε διεθνές επίπεδο pastry chefs θα βρεθούν στη Θεσσαλονίκη για να συμμετάσχουν στην κριτική επιτροπή που θα αναδείξει τις πιο γλυκές δημιουργίες. Μέσα από τον διαγωνισμό θα συγκροτηθεί μια ομάδα Ελλήνων ζαχαροπλαστών που θα εκπροσωπεί την χώρα μας σε διεθνείς διαγωνισμούς.
• Το Free From… Forum, ένα συνέδριο για όλες τις νέες τάσεις και τα μυστικά της υγιεινής διατροφής, για να μάθουν οι συμμετέχοντες τα καινοτόμα προϊόντα «free from…», τα οποία δεν περιέχουν ζάχαρη, γλουτένη, λακτόζη ή και οποιοδήποτε άλλο συστατικό, για τα μυστικά της vegan διατροφής κα.
Την ίδια στιγμή στην Αττική, πάνω από 270 επιχειρήσεις θα συμμετάσχουν στην μεγαλύτερη ετήσια επιχειρηματική συνάντηση του κλάδου του κοσμήματος και των ωρολογίων, την Athens International Jewellery Show 2020, που πραγματοποιείται από τις 21 έως τις 24 Φεβρουαρίου στο Metropolitan Expo. Στην Athens International Jewellery Show συμμετέχουν κατασκευαστές, εργαστήρια, σχεδιαστές, εισαγωγείς και αντιπρόσωποι κοσμημάτων και ωρολογίων, ενώ απευθύνεται σε επαγγελματίες που θέλουν να ανανεώσουν τις εμπορικές τους επαφές και να αναπτύξουν νέες συνεργασίες με εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Στην μεγαλύτερη εκθεσιακή διοργάνωση για το κόσμημα και το ρολόι στην Ελλάδα συμμετέχουν και εκθέτες που προέρχονται από Γερμανία, Βουλγαρία, Τουρκία, Ιταλία, Βέλγιο, Κύπρο και Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ αναπτύσσεται συνολικά σε 12.000 τετραγωνικά μέτρα.
Η σημερινή συνέντευξη Τύπου
Τη δυνατότητα της ΔΕΘ-Helexpo να διοργανώνει παράλληλα μεγάλα εκθεσιακά γεγονότα υπογράμμισε σε σημερινή συνέντευξη Τύπου ενόψει των τριών διοργανώσεων ο πρόεδρος του εκθεσιακού φορέα, Τάσος Τζήκας, ενώ από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος, Κυριάκος Ποζρικίδης, τόνισε πως το Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης θα γίνει τις επόμενες ημέρες το σημείο συνάντησης των αρτοποιών και των ζαχαροπλαστών όλης της χώρας, αλλά και των μικρών παραγωγών ντελικατέσεν προϊόντων.
Η Καλαμάτα συναντιέται με τον Βορρά μέσω της Detrop Boutique, που γίνεται εφαλτήριο για την προβολή και ανάδειξη της παραγωγής της περιοχής σε έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και ελιές, ανέφερε με τη σειρά του ο δήμαρχος Καλαμάτας, Θανάσης Βασιλόπουλος. Έκανε μάλιστα γνωστό ότι το ένα τρίτο της ελληνικής παραγωγής ελαιολάδου παράγεται στη Μεσσηνία.
Μετέφερε επίσης την πρόθεση της δημοτικής αρχής να συνεργαστεί με τη ΔΕΘ-Helexpo για τη διοργάνωση μιας θεματικής έκθεσης στην Καλαμάτα με επίκεντρο το ελαιόλαδο.
Η Θεσσαλονίκη έχει πολύ… ψωμί όλο τον χρόνο και όχι μόνο κατά τη διάρκεια της Artozyma, σημείωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος, Μιχάλης Μούσιος. Ο ίδιος έκανε γνωστό ότι στη χώρα υπάρχουν 14.000 αρτοποιοί που απασχολούν άμεσα ή έμμεσα 140.000 εργαζόμενους, ενώ σημείωσε πως τις επόμενες ημέρες η Ομοσπονδία θα προωθήσει στην κυβέρνηση το αίτημά της για την επαναφορά του όρου αρτοποιείο-φούρνος στους πραγματικούς αρτοποιούς.
Εν τω μεταξύ σε έρευνα που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Ομοσπονδίας από τις 21 έως τις 24 Οκτωβρίου 2019 σε δείγμα 603 καταναλωτών, προέκυψε ότι οκτώ στους δέκα ψωνίζουν συχνότερα ψωμί από τον φούρνο της γειτονιάς, για τον οποίο θεωρούν σε αντίστοιχη αναλογία ότι διαθέτει και την καλύτερη ποιότητα. Επίσης 4 στους 10 πιστεύουν ότι ο φούρνος έχει χαμηλότερες τιμές στο ψωμί από άλλα σημεία πώλησής του.
Τη στήριξη των ζαχαροπλαστών της Θεσσαλονίκης στην Artozyma δήλωσε ο πρόεδρος της Συντεχνίας Καταστηματαρχών, Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης, Μάριος Παπαδόπουλος, που αναφέρθηκε στο Free From… Forum, το οποίο διοργανώνει σε συνεργασία με το Σωματείο Αρτοποιών Θεσσαλονίκης, «Προφήτης Ηλίας» το Σάββατο.
Έκθεση που έχει πολύ… ψωμί χαρακτήρισε την Artozyma η πρόεδρος του Σωματείου Αρτοποιών Θεσσαλονίκης, «Προφήτης Ηλίας», Έλσα Κουκουμέρια, αναφερόμενη, μεταξύ άλλων, στο 4ο Πρωτάθλημα Ψωμιού που θα διοργανωθεί στο πλαίσιο της έκθεσης.
Αν το γλυκό είναι το κόσμημα της γεύσης, το κόσμημα είναι το γλύκισμα της αισθητικής, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Βιοτεχνών, Αργυροχρυσοχόων, Κοσμηματοπωλών, Ωρολογοπωλών, Πέτρος Καλπακίδης, συνδέοντας τις τρεις εκθέσεις. Ο ίδιος έκανε γνωστό πως η ΠΟΒΑΚΩ θα επιδοτήσει τη συμμετοχή των επιχειρήσεων μελών της στην επόμενη KOSMIMA στη Θεσσαλονίκη, ώστε να στηρίξει την έκθεση, ενώ κάλεσε τους καταναλωτές να επιλέγουν ελληνικό κόσμημα.
Στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ζαχαροπλαστικής που θα γίνει στη Θεσσαλονίκη αυτές τις ημέρες αναφέρθηκε ο πρόεδρος της Λέσχης Αρχιζαχαροπλαστών Ελλάδος, Άγγελος Υποκαμισάς, μεταφέροντας την επιθυμία να γίνει αυτή η διοργάνωση θεσμός, ενώ η ιδρύτρια του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ψωμιού, Παρθένα Παστραφίδου, σημείωσε πως στόχος είναι να στηριχθούν οι μικροί αρτοποιοί που βάλλονται.
Τέλος, ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της ΔΕΘ-Helexpo, Αλέξης Τσαξιρλής, σημείωσε πως η Εθνική Ομάδα Αρτοποιίας θα μπορεί για τις ανάγκες της να αξιοποιεί τις εγκαταστάσεις του εκθεσιακού κέντρου.