Μέσα από το street-style δημιουργούνται trends που αποτελούν έμπνευση. Μόλις ένα χρόνο στο προσκήνιο, το “Who hurt you”, project γυναικείας και ανδρικής ένδυσης με luxury street χαρακτήρα, καταφέρνει να «ξεπουλάει» στις Αθηναϊκές boutique.
Μια τάση που μετατράπηκε, αδιαμφισβήτητα, σε μόδα, λόγω του ελιγμού της από το casual και every-day look στο εξεζητημένο glamour, των μεγαλύτερων κοσμικών εκδηλώσεων και αντίστροφα.
Η δημιουργός του brand, Βασιλίνα Μαριόλη, μιλά για την αξία του δυναμισμού και την τάση του street-wear.
«Δεν μπορώ με άλλον τρόπο να βοηθήσω κάποιον να νιώσει πιο σίγουρος για τον εαυτό του. Όμως, με την μόδα τα πάω καλά! Γνωρίζω πως να αναδείξω μέρη του σώματος που σε κάνουν να περπατάς με το κεφάλι ψηλότερα! Η τελευταία μου συλλογή έχει κεντρικό στοιχείο τα φίδια. Ανέκαθεν μου άρεσε ο συμβολισμός τους. Δυναμικά και επικίνδυνα. Όπως θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε και τους πειρασμούς. Επιβλητικά και απρόσιτα. Άλλα καλά και άλλα όχι, θανάσιμα! Διάβασα κάπου πως ένα φίδι ακόμα και αν δεν είναι δηλητηριώδες , θα πρέπει να προσποιείται ότι είναι. Πάντα αναρωτιόμουν αν θα πρέπει να δείχνουμε τον πραγματικό εαυτό μας ή αν κινδυνεύουμε λιγότερο να πληγωθούμε εάν τον κρύβουμε».
Δείτε τη συλλογή από το παρακάτω link:
Ακολουθήστε το brand “Who hurt you” στο Instagram.
https://www.instagram.com/whohurtyou.gr/
Η δημιουργός του brand, Βασιλίνα Μαριόλη, εξηγεί πώς μέσα από το street-style δημιουργούνται trends που αποτελούν έμπνευση. Μόλις ένα χρόνο στο προσκήνιο, το “Who hurt you”, project γυναικείας και ανδρικής ένδυσης με luxury street χαρακτήρα, καταφέρνει να «ξεπουλάει» στις Αθηναϊκές boutique..Μέσα από το street-style δημιουργούνται trends που αποτελούν έμπνευση. Μόλις ένα χρόνο στο προσκήνιο, το “Who hurt you”, project γυναικείας και ανδρικής ένδυσης με luxury street χαρακτήρα, καταφέρνει να «ξεπουλάει» στις Αθηναϊκές boutique.