Παύλος Κοτρώτσιος: Ένας παθιασμένος Ηπειρώτης 35 χρόνια στην ενημέρωση της Ομογένειας

Ένα πρόσωπο-κλειδί της Ομογένειας που όμως δεν ξεχνάει τις ρίζες του.

Ιουστίνη Φραγκούλη-Αργύρη, Αρθρογράφος Δημοσιογράφος και Συγγραφέας https://www.huffpost.gr/

Με πάθος για τον Ελληνισμό της Αμερικής και με το βλέμμα στραμμένο στις ελληνικές εξαγωγές προς τις ΗΠΑ ο Παύλος Κοτρώτσιος από την Ήπειρο (τόπο καταγωγής του) μέχρι τη Φιλαδέλφεια διατρανώνει την πίστη του στην διαιώνιση του Γένους εκεί στο χωνευτήρι της γης της επαγγελίας. Πατέρας τριών κοριτσιών προσπάθησε με τη γυναίκα του Λίντα να μεταλαμπαδεύσει τη φλόγα της Ελληνικότητας στα παιδιά και στα εγγόνια του μέσω της Ελληνικής παιδείας και της συχνής επιστροφής στην πατρίδα.

Με συνέχεια και συνέπεια στο μετερίζι της Ομογενειακής ενημέρωσης φέτος γιορτάζει 35 χρόνια της εφημερίδας του «Hellenic News of America», ενώ παράλληλα διοργανώνει την έκθεση ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών στις ΗΠΑ, την HERMES EXPO που φέτος κλείνει 31 χρόνια παρουσίας.

Απόφοιτος MBA, με προϋπηρεσία σε μεγάλες δημοσιογραφικές θέσεις και ενεργή ανάμειξη στις περισσότερες ομογενειακές οργανώσεις των ΗΠΑ, ο Παύλος Κοτρώτσιος έχει βάλει τη Φιλαδέλφεια στο χάρτη των ομογενειακών εξελίξεων, ενώ παράλληλα προωθεί το διμερές εμπόριο Ελλάδας-ΗΠΑ. Πρόκειται για ένα πρόσωπο-κλειδί της Ομογένειας που όμως δεν ξεχνάει τις ρίζες του στη μακρινή και γοητευτική Ήπειρο!

Κύριε Κοτρώτσιο φέτος γιορτάζετε 35 χρόνια της εφημερίδας σας Hellenic American News. Τί σας ώθησε να ανοίξετε μια εφημερίδα στη Φιλαδέλφεια που ασφαλώς βρίσκεται κοντά στη Νέα Υόρκη όπου τότε κυκλοφορούσαν δύο ημερήσιες εφημερίδες; Είναι γεγονός όντως ότι τότε υπήρχαν στη Νέα Υόρκη δύο μεγάλες ημερήσιες εφημερίδες, ο “Εθνικός Κήρυκας” και η “Πρωινή”, αλλά στη Φιλαδέλφεια τότε δεν υπήρχε τοπικό ενημερωτικό μέσον.

Παλιότερα κυκλοφορούσε το Hellenic Times, αλλά από το 1982 έπαψε να εκδίδεται. Μαζί με τους συμβούλους Δρ Μιχάλη Παπαϊωάννου και Δρ Δημήτρη Μον συζητήσαμε και επειδή ήθελα να αλλάξω καi εργασία αρχίσαμε τη δική μας προσπάθεια με στόχο την ενημέρωση, προκειμένου να συμβάλλουμε στη σχέση της Ομογένειας με την Ελλάδα, στη συσπείρωση της ελληνικής Ομογένειας, στη συντήρηση και διατήρηση της ελληνικής γλώσσας, των ηθών, των εθίμων και παραδόσεων και την προέκταση της νέας γενιάς των Ομογενών. Πολύ γρήγορα αναπτυχθήκαμε απο το τοπικό επίπεδο σε περιφερειακό και αργότερα σε εθνικό επίπεδο.

Ο Παύλος Κοτρώτσιος σε εκδήλωση της εφημερίδας του με την κόρη του Αφροδίτη Κοτρώτσιος που ανέλαβε τα ηνία της πλέον ως εκδότρια.

Πόσο δύσκολο είναι το εγχείρημα μιας εφημερίδας με τοπική Ελληνοαμερικανική επικαιρότητα; Ομολογώ ότι είναι πολύ δύσκολο γιατί δεν υπάρχουν και πολλά δρώμενα στην περιφερειακή Ομογένεια. Για αυτό και αναπτυχθήκαμε γρήγορα αποτελώντας το συνδετικό κρίκο πολλών Ομογενειακών επιχειρήσεων και Αμερικανικών, μέσω της ετήσιας επιχειρηματικής έκθεσης Hermes Expo International, την οποία ξεκινήσαμε 5 χρόνια μετά το ξεκίνημα της εφημερίδας (Σεπτέμβριος 1987).

Νομίζω τα καταφέραμε να προωθούμε τα μηνύματά μας, γιατί αγαπάμε και σεβόμαστε αυτό που κάνουμε ως εφημερίδα Hellenic News of America, in print, web και social media, αλλά ταυτόχρονα διαφυλάττουμε ως κόρην οφθαλμού τη σχέση με την Ομογένειά μας.

Σήμερα που οι εκδόσεις σε χαρτί φθίνουν και που συρρικνώνεται ο Ελληνισμός τι μέλλον έχει μια τέτοια εφημερίδα; Σωστή η παρατήρηση. Σήμερα ο καθένας μας κρατά ένα κινητό τηλέφωνο και έχει μια δράση στα social media. Εμείς διαφοροποιούμαστε γιατί όπως είπε και ο congressman Κερκ Γουέλντον “είμαστε ο καθρέφτης της ελληνικής Ομογένειας στην Αμερικανική κοινωνία”. Όσο θα ζω και θα προΐσταμαι αυτής της προσπάθειας θα συνεχίσουμε με αυτή την στρατηγική. Τώρα έχουμε περάσει τη σκυτάλη στη νέα γενιά στην κόρη μου Αφροδίτη, η οποία έχει αναπτύξει πολύ περισσότερο την εφημερίδα με επίλεκτα άρθρα (όλα δικά μας) και με την ιστοσελίδα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η έντυπη έκδοση υπάρχει και διακρίνω πως ακόμη υπάρχει μέλλον γιατί κάποτε θα γυρίσει ο τροχός. Είμαστε παντού βέβαια. Και στο web και στα social media.

Ποιά θεωρείτε ότι ήταν η μεγαλύτερη δημοσιογραφική επιτυχία της εφημερίδας σας όλα αυτά τα χρόνια; Πολλά από τα άρθρα (editorials) για τον Μάικλ Δουκάκη μέχρι και η κάλυψη πολλών μεγάλων γεγονότων, αλλά και τα πύρινα άρθρα από τους συνεργάτες μας για τα εθνικά μας θέματα. Εδώ πρέπει να επισημάνω, ότι κάνουμε εκδηλώσεις για πολλούς Ελληνοαμερικανούς πολιτικούς και Αμερικανούς πολιτικούς υποψήφιους διαδραματίζοντας ένα ρόλο άτυπου λόμπι. Εκτός της Φιλαδέλφειας και της εφημερίδας μας, κάνουμε πετυχημένες εκδηλώσεις για να βοηθήσουμε την προσπάθεια ομογενών να προωθηθούν στον πολιτικό στίβο και όχι μόνο.

Σε εκδήλωση με τον Αμερικανό πρόεδρο
Τζο Μπάιντεν

Ζώντας τον Ελληνισμό της Φιλαδέλφειας και των γύρω περιοχών θα θέλατε να μας πείτε μερικές πληροφορίες γι αυτόν τον Ελληνισμό, που δεν ακούγεται συχνά αλλά έκανε μια θριαμβευτική παρέλαση την προηγούμενη Κυριακή στο κέντρο της πόλης; Στη φετινή παρέλαση κατεβήκαμε όλη η οικογένεια μαζί, συν γυναιξί και τέκνοις και με τα 4 εγγόνια μου. Είχε μεγάλη επιτυχία και μπράβο στους διοργανωτές. Η παρουσία του Αρχιεπισκόπου και του Προέδρου της AHEPA Τζίμη Κόκκοτα, βοήθησε στη συσπείρωση των σωματείων και των εκκλησιών της γύρω περιοχής. Η πρώτη το 2022 που γιόρτασε τα 100 χρόνια από την έναρξη της Αρχιεπισκοπής στην Αμερική και τα 100 έτη από την έναρξη λειτουργίας της AHEPA, που συνέπεσε με 201ο έτος της Ελληνικής Ανεξαρτησίας. Το τμήμα ευζώνων από την Ελλάδα συμπλήρωσε το σκηνικό!

Πόσο ενδιαφέρουν τα ελληνοαμερικάνικα νέα σήμερα τη νέα γενιά των Ελλήνων που δεν μιλάει στην πλειοψηφία της ελληνικά; Έχει νόημα η διαφήμιση mainstream επιχειρήσεων σε μια εθνικού χαρακτήρα εφημερίδα; Από τη στιγμή που ανέλαβε η κόρη μου Αφροδίτη ως εκδότρια και CEO η αναγνωσιμότητα ιδίως στα αγγλικά ανέβηκε πάρα πολύ. Σαφώς και έχει νόημα η διαφήμιση σε ένα εθνικοτοπικό μέσον που έχει στοχευμένο κοινό. Παράλληλα, έχουμε διάφορα προγράμματα που αγοράζουν οι χορηγοί και οι διαφημιζόμενοι για όλες τις πλατφόρμες μας και το Hellenic News of America και το Hermes Expo International και το Brandywine Valley Restaurant Association και το Mid Atlantic Greek American Foundation που είναι ο μη κερδοσκοπικός βραχίωνας της εφημερίδας μας και μέσω του οποίου διοργανώνουμε διάφορες εκδηλώσεις στη Φιλαδέλφεια, στη Νέα Υόρκη και στη Βαλτιμόρη σε συνεργασία με τους φίλους Ηπειρώτες και φίλους Κεφαλονίτες.

Όλα τα χρήματα που μαζεύονται δίνονται 100% για την “Κιβωτό του Κόσμου” στην Πωγωνιανή Ιωαννίνων, στο Γηροκομείο Κόνιτσας, στο Ορφανοτροφείο κ.α.

Βοήθεια προσφέραμε μάλιστα στον Μακαριότατο Αρχιεπίσκοπο Αλβανίας Αναστάσιο. Παράλληλα, δωρίσαμε στη Μονή Σωσίνου στην Ήπειρο και εκεί ευχόμαστε μελλοντικά να υπάρχει κάποιος φορέας που να προωθεί τον τοπικό τουρισμό και ιστορία σε όλο τον κόσμο, γιατί το “ΟΧΙ”, ο πόλεμος του 1940 ξεκίνησε απο εκεί.

Πιστεύετε πως η νέα γενιά χωρίς γλώσσα μπορεί να επιβιώσει στο χωνευτήρι της Αμερικής; Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες αυτό. Ιδιαίτερα από τη θέληση των ίδιων των παιδιών ως απαύγασμα της ανατροφής τους από τους γονείς και το ελληνικό σχολείο. Αν χάσουμε τη γλώσσα, θα χάσουμε την ταυτότητα και τότε θα πέσει η γέφυρα με την Ελλάδα. Και τότε μόνο θα διατηρήσουμε και θα συντηρήσουμε την ελληνική γλώσσα και τα ήθη και τα έθιμά μας. Είναι θέμα εκπαίδευσης η εκμάθηση της γλώσσας. Μιλάμε ελληνικά και τα παιδιά μας το ίδιο. Υπάρχουν 12 chartered schools στην Αμερική (αμερικάνικα δημόσια σχολεία που διαδάσκουν στο πρόγραμμά τους την ελληνική γλώσσα), ενώ άλλοι έχουν κάνει περισσότερα βήματα. Σαν ομογένεια πρέπει να προωθήσουμε αυτό το ευαίσθητο σημείο.

Με χαρά πληροφορηθήκαμε ότι Διευθυντής της ελληνικής Παιδείας της Αρχιεπισκοπής είναι ο Δρ Ρέμπραντ Τζορτζ Σταμκόπουλος που είναι γνώστης και δυναμικός άνθρωπος ο οποίος θα μας προσφέρει ελπίδα για αναθέρμανση της εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας και ιστορίας, για να μην χαθεί η ελληνική συνείδηση στις νέες γενιές των Ελλήνων της Αμερικής. Σε αυτό βοηθούν και οι Ομοσπονδίες Δασκάλων με την κυρία Κοκόλη επικεφαλής, ο “Προμηθέας” στη Νέα Υόρκη και την Ουάσινγκτον DC και πολλοί άλλοι φορείς και πρόσωπα, όπως ο Δρ. Τριανταφύλλου, ο κ. Τσαφατίνος με το δικό του Foundation, η “Παιδεία” στο Κονέκτικατ, η “Παιδεία” στη Νέα Υόρκη με την κυρία Φιλιώτη και πολλοί άλλοι φορείς.

Η συμμετοχή στα κοινά και μια καλή οργάνωση με ένα δυνατό πρόγραμμα στα ελληνικά μας σχολεία θα δώσει καλύτερη και πληρέστερη παιδεία. Χρειάζεται, δηλαδή, συνεργασία γονιών, μαθητών, δασκάλων, Αρχιεπισκοπής κ.α. φορέων για να βρεθεί η καλύτερη φόρμουλα. Από περιοχή σε περιοχή υπάρχουν διαφορές και το επίπεδο εκμάθησης της γλώσσας είναι διαφορετικό. Άρα, λοιπόν, χρειάζεται στελέχωση με κορυφαίους δασκάλους που θα διδάσκουν την ελληνική ως δεύτερη γλώσσα στα παιδιά.

Τρέφουμε ευγνωμοσύνη στους δασκάλους της ελληνικής που μεταλαμπαδεύουν στα παιδιά μας τη γλώσσα και την ιστορία της φυλής μας.

Γνωρίζω ότι διοργανώνετε τη μεγάλη κι επιτυχημένη έκθεση Ελληνικών προϊόντων ΕΡΜΗΣ επί σειρά χρόνων. Η έκθεση προβάλλει τις εξαγωγές ελληνικών προϊόντων στις ΗΠΑ. Πόσο έχει συμβάλει η έκθεση προς την αύξηση των εξαγωγών στις ΗΠΑ; Ξεκινήσαμε την Έκθεση το 1992. Στις 11 και 12 Οκτωβρίου 2022 θα κάνουμε την 31η διοργάνωσή μας. Είναι μια μοναδική επιχειρηματική Έκθεση, που ξεκίνησε με στόχο να συσπειρώσει το επιχειρηματικό δυναμικό του ελληνισμού της Αμερικής και να χτίσει γέφυρα με την Ελλάδα, την Ανατολική Μεσόγειο και τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Τώρα είναι πιο μικρή, πιο ευέλικτη, αλλά και πιο ποιοτική λόγω των Β2Β συναντήσεων και των προγραμμάτων που προσφέρουμε, με μια σειρά από δράσεις για τους εκθέτες που προσελκύουν ειδικούς επισκέπτες που έρχονται για να κάνουν εμπορικές πράξεις και με αυτόν τον τρόπο συμβάλλουν στην εισαγωγή των προϊόντων από την Ελλάδα. Πολλά προϊόντα έρχονται μέσω του ΕΡΜΗ, που είναι ο πρώτος σταθμός γνωριμίας των προϊόντων με την Αμερικανική αγορά. Είναι πολλοί οι παράγοντες που συμβάλλουν για να μπει ένα προϊόν στο ράφι. Πολλές από τις εισαγωγικές εταιρείες συμμετέχουν στον ΕΡΜΗ και με αυτόν τον τρόπο η Έκθεση συμβάλλει στην προώθηση των εξαγωγών με τις συμμετοχές Επιμελητηρίων κ.α. φορέων από την Ελλάδα και από τις περιοχές που προανέφερα.

Πόσες εταιρείες εξάγουν προϊόντα στις ΗΠΑ και ποιός είναι ο ετήσιος τζίρος των ελληνικών εξαγωγών; Είναι πάρα πολλές και στις ΗΠΑ και στον Καναδά που ειδικεύονται στις εξαγωγές ελληνικών προϊόντων και με μεγάλους τζίρους. Όλα αυτά, βέβαια, έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια, από τη στιγμή που η ΦΑΓΕ πάτησε το πόδι της στις ΗΠΑ και άλλαξε τον χάρτη. Τώρα όλοι μιλούν για μεσογειακή διατροφή και ελληνική διατροφή, για το γιαούρτι το ελληνικό κ.α. Αυτό είναι μια τρομερή επιτυχία για την εταιρεία και για την Ελλάδα. Εμείς ως ΕΡΜΗΣ έχουμε συμβληθεί με την εταιρία VIP που είναι εισαγωγική και εταιρία διανομής και μάρκετινγκ και έτσι κάνουμε ακόμη καλύτερη και αποτελεσματικότερη εργασία με συνέχεια και συνέπεια. Έχουμε επίσης μια εταιρεία συμβούλων στον ΕΡΜΗ που βοηθούν και εκπονούν προγράμματα, εφόσον τους ζητηθεί. Θα μπορούσε, δηλαδή, να πει κάποιος οτι είμαστε One stop shop για όσους θέλουν να έρθουν στην Αμερικανική αγορά.

Στην έκθεση HERMES EXPO με τον πρώην δήμαρχο Τζίμ Πόλος του Highland Park στη Νέα Υερσέη.

Τι ετοιμάζετε για φέτος; Τι περιμένετε από την έκθεση; Έχουμε ήδη ξεκινήσει το σχεδιασμό. Διάφορες δράσεις ώστε να μείνουν ευχαριστημένοι οι εκθέτες μας για να ξανάρθουν. Έχουμε ένα συνοπτικό πρόγραμμα υποδοχής Αμερικανών επιχειρηματιών και πολιτικών σε τοπικό, περιφερειακό, σε πολιτειακό και σε Ομοσπονδιακό επίπεδο. Πολλοί κυβερνητικοί εκπρόσωποι έρχονται στην Έκθεση, γιατί έχουν διάφορες σχέσεις με την Ελληνοαμερικανική παροικία, καθώς και εκπρόσωποι φορέων και φυσικά επιχειρηματίες. Φέτος ευελπιστούμε να έχουμε περισσότερες δράσεις και καινοτομίες, με συμμετοχή Επιμελητηρίων με σοβαρούς επιχειρηματίες από την Ελλάδα, όπως είχαμε πέρυσι με μεγάλη επιτυχία το Επιμελητήριο της Κορίνθου, με τις Περιφέρειες που θέλουν να ενισχύσουν τις εξαγωγές των επιχειρήσεών τους προς την Αμερική, η οποία είναι μια έτοιμη αγορά με 2,5 εκατομμύρια Ελληνοαμερικανούς. Απλώς πρέπει να ξεκινήσει να έρθει κάποιος και στη συνέχεια όλα θα βρουν το ρυθμό τους.

Έχουμε συμμετέχοντες από Ελλάδα, Αμερική, Κύπρο και Ρουμανία που ενδιαφέρονται για διάφορες συνεργασίες, με τους Έλληνες επιχειρηματίες για να μπουν στην Αμερικανική αγορά. Θυμίζω, επίσης, ότι μέσω του ΕΡΜΗ, φέραμε το 2000 σε επαφή τη Φιλαδέλφεια με τη Θεσσαλονίκη και υπεγράφη ένα συμβόλαιο συνεργασίας με 11 συμμετέχοντες σε επιχειρηματικό επίπεδο και πολιτιστικό. Πρέπει να γνωρίζουμε οτι 10.000 Έλληνες επισκέπτονται την ευρύτερη περιοχή της Φιλαδέλφεια κάθε χρόνο ως αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας. Και παράλληλα κάναμε 13 trade missions και έχουμε συμμετάσχει στην Helexpo Θεσσαλονίκης.

Αν εσείς αποσυρθείτε από την διοργάνωση της εν λόγω έκθεσης πιστεύετε ότι θα υπάρξει συνέχειά της ή ήταν όραμα μιας γενιάς και δη δικό σας και του μακαριστού Σπυρόπουλου; Ήδη περάσαμε τη σκυτάλη της εφημερίδας στην Αφροδίτη, όπως είπα. Το ίδιο θα γίνει και με την Έκθεση αλλά χρειάζεται δουλειά ενός έτους για να διοργανωθεί σωστά και να δούμε σοβαρά αποτελέσματα. Ο αείμνηστος Θόδωρος Σπυρόπουλος ήταν χορηγός για τρία χρόνια (990-00-01) και μας έδωσε την ευκαιρία να μεγαλώσουμε και να πάμε στη Νέα Υόρκη και στο Σικάγο.

Γυρίσαμε ξανά στο Atlantic City στη Φιλαδέλφεια και τώρα, το νέο μας σπίτι θα είναι το Grand Marquis στο Old Bridge του New Jersey που είναι ειδικό στις εκδηλώσεις με μεγάλους χώρους, με καταπληκτικό και κατάλληλο προσωπικό.

Είναι πάνω στο Route 9, στην έξοδο 10 ή 11 και είναι 20 λεπτά από την γέφυρα Βερεζάνο, και το Στάτεν Άιλαντ, 25 λεπτά από το Τρέντον του Νιού Τζέρσι, 40 λεπτά από το Μανχάταν, 55 λεπτά από την Αστόρια, και 1 ώρα και 20 λεπτά από τη Φιλαδέλφεια. Είναι ένα κεντρικό σημείο με πολλά οφέλη και τεχνολογία.

Πόσο αγαπητά είναι τα ελληνικά προϊόντα στην Αμερική; Ποιά είναι τα δημοφιλέστερα; Θέλουμε να προτρέψουμε τους επαγγελματίες να δημιουργήσουν τις δικές τους δράσεις μέσα στην Έκθεση, ιδιαίτερα για την προώθηση του τουρισμού. Εξάλλου, ο,τι κάνουμε για τους Αμερικανούς φιλέλληνες που θέλουν να έχουν επαφή με την Ελλάδα ή να αναπτύξουν εμπορικές δράσεις με ελληνοαμερικανούς επιχειρηματίες. Πάντως λάδι, γιαούρτι, ελληνικά τυριά, μέλι είναι από τα δημοφιλέστερα προϊόντα αλλά τελευταία έχουν διεισδύσει στην ελληνική αγορά και τα προϊόντα καλλωπισμού τα οποία θεωρούνται εξαιρετικά λόγω της βιολογικής τους σύστασης. Σχεδιάζουμε στο μέλλον συγκεκριμένες δράσεις γευσιγνωσίας σε ιδιαίτερες περιοχές. Και ο ΕΡΜΗΣ και η εφημερίδα το μόνο που κάνουν είναι να προωθούν τον τουρισμό. Και με αρθρογραφία και με παρουσιάσεις.

Πώς θα θέλατε να δείτε την ελληνική παραγωγή και τις εξαγωγές στις ΗΠΑ αύριο; Έχουμε 2,5 εκ. Ελληνοαμερικανούς στην Αμερική. Έχουμε μια βάση πολύ μεγάλη (το ¼ του ελληνικού πληθυσμού βρίσκεται εδώ). Η κατανάλωση είναι εδώ, αλλά θέλει σωστή προσέγγιση και marketing. Πρώτο βήμα είναι ο ΕΡΜΗΣ, δεύτερο βήμα είναι οι δράσεις που μπορούν να αναπτυχθούν στην εκδήλωση αυτή, η οποία είναι ένας ζωντανός τόπος δικτύωσης και σύναψης εμπορικών σχέσεων. Για αυτό και λέμε: “expose and expand your business reach. Establish new and renew old business connections, launch and promote new products, generate new leads” και όλα αυτά σε μια και μόνο Έκθεση.

Ποιός είναι ο Παύλος Κοτρώτσιος; Είναι ο πατέρας, ο παππούς, ο Ηπειρώτης; Να μας περιγράψεις εαυτόν με τις προτεραιότητες που έχεις θέσει στη ζωή σου.

Η οικογένεια είναι πάνω απ όλα και στη συνέχεια η δημιουργία και η συνεχής αναδόμηση σε όλες τις πλατφόρμες μας.

Έχω τις ρίζες μου στην Ελλάδα από την Ήπειρο όπου ζει η μητέρα μου, επισκέπτομαι τακτικότατα την Ήπειρο, περισσότερο από 1-2 φορές το χρόνο, για να δω τη μητέρα μου και να δω και διάφορους επιχειρηματίες.

Γιορτάζουμε φέτος τη συμπλήρωση 35 ετών, με δείπνο και απονομή βραβείων σε εκλεκτούς Ελληνοαμερικανούς και Αμερικανούς που έχουν διακριθεί στον χώρο τους και έχουν προσφέρει στην ελληνοαμερικανική παροικία. Την Κυριακή 1 Μαΐου στο Grand Marquis η Hellenic News of America γιορτάζει τα 35 χρόνια της. Ενημερώνει, συσπειρώνει και δικτυώνει!

Πηγή: https://www.huffingtonpost.gr/entry/paelos-kotrotsios-enas-pathiasmenos-epeirotes-35-chronia-sten-enemerose-tes-omoyeneias_gr_6246cd4fe4b068157f75e75f?utm_campaign=share_email&ncid=other_email_o63gt2jcad4