για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης.
Στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση βρίσκεται η στοχευμένη έρευνα του ΟΤΘ που πραγματοποιείται στα social media για το τουριστικό αποτύπωμα της Θεσσαλονίκης στις μεγάλες αγορές. Ποιοι και γιατί επιλέγουν τη Θεσσαλονίκη;
Ποιες ταξιδιωτικές εμπειρίες αναζητούν; Πόσο υπολογίζουν το value for money; Σε τι ξεχωρίζει; Ποια τουριστικά προϊόντα πρέπει να προωθήσει περισσότερο η Θεσσαλονίκη; Σε ποιες ηλικίες τουριστών να στοχεύσει;
Είναι ορισμένα από τα ερωτήματα στα οποία προσφέρει απαντήσεις, συμπεράσματα ακόμη και κατευθυντήριες γραμμές, το συγκεκριμένο project, βάσει του οποίου αξιοποιούνται στο έπακρο τα εργαλεία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης πρόκειται να παρουσιάσει σύντομα τα αποτελέσματα της έρευνας.
Η τηλεοπτική εκπομπή #Εurope που προβάλλεται μία φορά την εβδομάδα στην βουλγαρική κρατική τηλεόραση διερευνά επίκαιρα ευρωπαϊκά θέματα και την ευρωπαϊκή Βαλκανική επικαιρότητα σε θέματα ανάπτυξης ,οικονομίας, καινοτομίας κα. Στη Θεσσαλονίκη οι συντελεστές της αναζήτησαν απαντήσεις για τις αναπτυξιακές δράσεις του τουρισμού και τους λόγους που οι Βούλγαροι την προτιμούν για τις επισκέψεις τους χειμώνα-καλοκαίρι, παραμένοντας στην πρώτη πεντάδα των τουριστών της πόλης.
To Victor Davis Hanson Tour έφερε περισσότερη αισιοδοξία στον ειδικό τουρισμό της Θεσσαλονίκης
Το Victor Davis Hanson Tour υπήρξε, το μήνα που πέρασε, η πιο χαρακτηριστική περίπτωση για τον ειδικό τουρισμό της Θεσσαλονίκης. Εκατό διακεκριμένες προσωπικότητες από τον ακαδημαϊκό χώρο των ΗΠΑ με επικεφαλής τον ιστορικό, καθηγητή του Stanford University dr. Victor Davis Hanson επέλεξαν την Θεσσαλονίκη και την Μακεδονία του Μ. Αλεξάνδρου για να ολοκληρώσουν το… ιστορικό τους ταξίδι που ξεκίνησε από την αρχαία Σπάρτη.
Tα μνημεια UNESCO της Άνω Πόλης ένωσαν οι εκατοντάδες δρομείς στον φετινό αγώνα δρόμου
Επταπύργιο, Μονή Βλατάδων, Όσιος Δαυίδ, Βυζαντινό Λουτρό, Άγιος Νικόλαος Ορφανός, Ισλαχανέ, Κήποι του Πασά, Πύργος της Αλύσεως και Γεντί Κουλέ ενώθηκαν από τους δρομείς αντοχής που πήραν μέρος στον Αγώνα Δρόμου Μνημείων Yedi Kule Conquest 2019 .Ο πέμπτος κατά σειρά και χρονιά αγώνας πραγματοποιήθηκε με την συνδιοργάνωση του ΟΤΘ. Το μήνυμα (ένα απ’ τα πολλά) ήταν σαφές: Τρέχουμε και εκεί που “χτυπά” πιο δυνατά η πολιτιστική καρδιά της Θεσσαλονίκης.
Πολωνία-Θεσσαλονίκη -Τουριστικές … Προοπτικές
Δύο tour operators ανοίγουν το δρόμο του Πολωνικού ενδιαφέροντος για την τουριστική Θεσσαλονίκη. Η Ελλάδα είναι φέτος πρώτη στις προτιμήσεις των Πολωνών τουριστών και “η ελληνική φιλοξενία είναι πολυτιμότερη από τις παραλίες” όπως σημειώνει χαρακτηριστικά Πολωνική ειδησεογραφική ιστοσελίδα..
Ημερολόγιο Εκδηλώσεων
OTΘ/ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ/SOCIAL MEDIA
-Gr Times: Η ιστορία της Μακεδονίας, λόγος τουριστικής προσέλκυσης Αλσατών επισκεπτών!
-UNWTO AM Newsletter Vol.9 : “The co-reign under…Thessaloniki” a new touristic project
-AΠΕ-ΜΠΕ: «Η πόλη κάτω από την πόλη» το νέο τουριστικό σχέδιο που προτείνει η Β.Πατουλίδου