Συνεχίζεται η διασύνδεση με το νησί επιβατών, ειδικού προσωπικού και ειδών πρώτης ανάγκης.
Σε συνέχεια αξιολόγησης της κατάστασης που έχουν προκαλέσει στο νησί της Ρόδου οι πυρκαγιές που βρίσκονται σε εξέλιξη, η SKY express συνεχίζει να πραγματοποιεί κανονικά τις πτήσεις της από και προς το αεροδρόμιο της Ρόδου.
Για τη διευκόλυνση των επιβατών που επιθυμούν να ενημερωθούν αναλυτικότερα και να πραγματοποιήσουν οποιαδήποτε αλλαγή στον ταξιδιωτικό τους προγραμματισμό, η SKY express έχει ενεργοποιήσει την ειδική γραμμή επικοινωνίας +30 215 215 6513.
Ειδικότερα, για όσους επιβάτες με κράτηση έως 31/07 από και προς το αεροδρόμιο της Ρόδου (RHO) επιθυμούν να πραγματοποιήσουν οποιαδήποτε αλλαγή στον ταξιδιωτικό τους προγραμματισμό ισχύουν τα εξής:
- Δωρεάν αλλαγή χωρίς χρέωση σε μελλοντική πτήση έως 31 Αυγούστου 2023.
- Έκδοση ενός κουπονιού (voucher) ισόποσης αξίας, με ισχύ 12 μήνες για οποιοδήποτε προορισμό εντός του δικτύου της SKY express.
Αναλυτικά, όλες οι πληροφορίες βρίσκονται εδώ: https://www.skyexpress.gr/el/news/rhodes-emergency
Από την πρώτη ημέρα των καταστροφικών πυρκαγιών στη Ρόδο, η SKY express σε συνεργασία με την οργάνωση HUMANITY GREECE μεταφέρει είδη πρώτης ανάγκης στο νησί, ανταπόκριση που θα συνεχιστεί όσο υπάρχει ανάγκη έκτακτης μεταφοράς ειδών.
Πρωταρχικό μέλημα της εταιρείας είναι να διατηρηθεί η πραγματοποίηση των πτήσεων, ώστε να συνεχίζεται ταυτόχρονα η μεταφορά και η διασύνδεση επιβατών, ειδικού προσωπικού (όπως οι εναερίτες) και αγαθών πρώτης ανάγκης. Στο πλαίσιο αυτό, το προσωπικό των εταιρειών επίγειας εξυπηρέτησης SKYserv και swissport, εταιρειών του Ομίλου IOGR στον οποίο ανήκει και η SKY express, έχει ήδη ενισχυθεί με την προσθήκη επιπλέον εργαζομένων που έχουν μεταβεί στο σταθμό της Ρόδου για τη διευκόλυνση και την καλύτερη εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών.