Ένας τυχερός θα κερδίσει ένα Fiat 500 NY21 Cult
Η HELL ENERGY, ένας από τους πιο δυναμικά αναπτυσσόμενους παίκτες στην αγορά των FMCG προϊόντων, ξεκίνησε έναν νέο μεγάλο διαγωνισμό με αφορμή το λανσάρισμα των νέων γεύσεων του ENERGY COFFEE: Coconut και Double Espresso. Οι λάτρεις του καφέ, μπορούν να απολαύσουν μία από τις 5 πλέον γεύσεις του ENERGY COFFEE, να ξύσουν το κουπόνι που θα λάβουν από το σημείο πώλησης και να διεκδικήσουν αμέσως περισσότερα από 100.000 δώρα, με ένα Fiat 500 NY21 Cult να περιμένει έναν μεγάλο τυχερό.
Οι μεγάλοι νικητές θα είναι πολλοί, αφού εκτός από το Fiat 500 NY21 Cult, διεκδικούν και 15 PlayStation 5, 20 ποδήλατα, 15 ηλεκτρικά πατίνια, 15 Hoverboard, 10 drones, 20 κινητά τηλέφωνα και 30 headsets. Βέβαια τα δώρα δεν σταματούν εδώ αφού πολλοί θα κερδίσουν καπέλα, Powerbanks, Smartwatches, Bluetooth speakers, θήκες κινητών, πετσέτες, σακίδια, μπρελόκ, ενεργειακά ποτά HELL ENERGY και πολλά ακόμη.
Βρες τώρα ένα από τα συνεργαζόμενα καταστήματα της HELL Energy στην Ελλάδα, στα οποία υπάρχει το σχετικό διαφημιστικό υλικό μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, διάλεξε μια από τις πέντε γεύσεις των ENERGY COFFEE και κέρδισε στην στιγμή!
Όροι και προϋποθέσεις συμμέτοχης στο fb: Hellenergy.gr
Για την HELL ENERGY:
Η HELL ENERGY είναι ένας από τους πιο δυναμικά αναπτυσσόμενους παίκτες στην αγορά των FMCG προϊόντων και τα προϊόντα της πωλούνται κυρίως σε Ευρώπη και Ασία. Η HELL ENERGY ιδρύθηκε το 2006 ως μία οικογενειακή επιχείρηση και λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο έως σήμερα ως μία «mom και pop πολυεθνική εταιρεία». Το brand κατέκτησε ηγετική θέση στην αγορά της Ουγγαρίας μέσα σε μόλις 4 χρόνια από την ίδρυσή του. Χάρη στο εξαιρετικό του concept, τη δυναμική στρατηγική πωλήσεων και το αποτελεσματικό του marketing, το HELL σήμερα έχει παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες σε όλον τον κόσμο και είναι το κορυφαίο brand ενεργειακού ποτού σε χώρες όπως η Ρουμανία, η Σλοβακία, η Κροατία, η Ελλάδα και η Βουλγαρία. Από το 2017, η εταιρεία παράγει τα δικά της υλικά συσκευασίας, στο QUALITY PACK, το υπερσύγχρονο εργοστάσιο εμφιάλωσης της.
Το 2018, η HELL ENERGY γύρισε μια μοναδική διαφημιστική καμπάνια με τον σταρ του Hollywood, Bruce Willis. Χάρη στη συνεχή καινοτομία των προϊόντων της, φέτος, η νέα σειρά των βασισμένων στο γάλα, ready-to-drink ροφημάτων καφέ, Energy Coffe, θα εισέλθει στην αγορά.
Οι 2 βασικοί πυλώνες της επιτυχίας της HELL ENERGY είναι η υψηλή ποιότητα και η ανταγωνιστική τιμή των προϊόντων της.