Η αλληλεπίδραση μεταξύ των καταναλωτών και των εταιρειών αποτελεί το μέγιστο ζητούμενο της εποχής μας στον κλάδο του λιανεμπορίου.
Γι αυτό, η νέα διαφημιστική καμπάνια της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., που βρίσκεται ήδη στον αέρα, παρουσιάζει στο κοινό αληθινές, καθημερινές στιγμές, με τις οποίες όλοι μπορούμε να ταυτιστούμε. Το χαμόγελο, η φιλική εξυπηρέτηση, η αφοσίωση, η ποικιλία, η υψηλή ποιότητα, οι χαμηλές τιμές και οι μεγάλες προσφορές είναι όλα αυτά που οι άνθρωποι των σούπερ μάρκετ Μασούτης φροντίζουν και προσφέρουν καθημερινά, με την καρδιά τους.
Το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας συνιστά στρατηγικό βήμα της επικοινωνίας της εταιρείας, καθώς πρόκειται για τη φυσική συνέχεια των δύο προηγούμενων. Το πρώτο βήμα έγινε πέρυσι με ένα τηλεοπτικό σποτ όπου πρωταγωνιστής ήταν ο ίδιος ο πελάτης ο οποίος δήλωσε ότι «Εγώ δεν πάω σούπερ μάρκετ, εγώ πάω Μασούτη». Στο δεύτερο τηλεοπτικό σποτ, πρωταγωνιστές ήταν «Οι άνθρωποι του Μασούτη», δηλαδή όλοι όσοι εργάζονται για το καλύτερο αποτέλεσμα. Τώρα, στην νέα και τρίτη κατά σειρά ταινία, πελάτες και εργαζόμενοι συναντιούνται και αλληλοεπιδρούν μέσα από γνώριμες καθημερινές στιγμές, όχι μόνο offline (φυσικό κατάστημα), αλλά και online, χρησιμοποιώντας τις ηλεκτρονικές εφαρμογές της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. Ο Μασούτης βρίσκεται δίπλα σας και σας προσφέρει το καλύτερο από την ανατολή μέχρι τη δύση, από χέρι σε χέρι και από πόρτα σε πόρτα, από μια ελληνική επιχείρηση προς τους πελάτες της, από μας για σας.
Την ταινία δημιούργησε η Cicero, την παραγωγή ανέλαβε η Green Olive Films, με σκηνοθέτη τον Βασίλη Μπουραντά, ενώ τη μουσική και το sound design επιμελήθηκε η Musou Music Group.