Γράφει ο Νίκος Μουρατίδης
Όπως είχαμε κολλήσει με την “Μάντισσα”, έτσι μας βλέπω να κολλάμε και με το “Πάλι”. Εγώ ήδη το έχω βάλει στο repeat. Είναι απίστευτο πόσο με “έπιασε” από την πρώτη στιγμή που το είδα και το άκουσα. Με την πρώτη! Και δεν είναι καθόλου τυχαίο που ανέβηκε στο YouTube στις 22 Ιουνίου και σε 14 ημέρες έκανε 2.500.000 views.
Το τραγούδι είναι υπέροχο και ακόμα ίσως πιο υπέροχη είναι η αισθητική του video clip. Άλλωστε η Μαρίνα από την αρχή μας έδωσε να καταλάβουμε πως την ενδιαφέρει όλο το πακέτο. Μουσική, στίχος, τραγούδι, χορός, εικαστική αντιμετώπιση, μόδα… όλα.
Το clip είναι γυρισμένο στην καλοκαιρινή Ελληνική επαρχία. Όλη η παρέα ταξίδεψε στην Μαυροθάλασσα Σερρών (ένα χωριό πάνω απ’ την Ασπροβάλτα για να καταλάβετε), απ’ το οποίο έλκει την καταγωγή του ο στενός συνεργάτης της Μαρίνας, Θοδωρής Γεννιτσάκης. Ένας καλλιτέχνης – σκηνοθέτης, φωτογράφος, γραφίστας – που τον ενδιαφέρει πολύ όλο το οπτικό/εικαστικό κομμάτι. Είναι η ειδικότητα του.
Και δεν μιλάω για τα ρούχα και τα σκηνικά. Super! Υπεύθυνος ο Μάριος Ράμμος και styling η Gina Berenguer. Αυτή η αισθητική που θαυμάζουμε σε ξένα μουσικά βίντεο (της Dua Lipa π.χ.), αυτή ακριβώς συμβαίνει κι εδώ. Η Μαρίνα ως πριγκίπισσα των τσιγγάνων αλλάζει πολλά ρούχα, αξεσουάρ και κοσμήματα, αλλάζει χτένισμα και νύχια. Όλο το εικαστικό και το ενδυματολογικό του clip κινείται στα πλαίσια της kitschy early zeros αισθητικής, ένα trend που έχει μεγάλη επιτυχία εδώ και κάποια χρόνια στη σκηνή της μόδας.
Το βίντεο κλιπ είναι αριστουργηματικό. Κομμάτια της ελληνικής παράδοσης και folk κουλτούρας, hipster ενδυματολογία, ρεαλισμός που δεν φοβάται την αλήθεια. Καμία ωραιοποίηση. Καλώδια της ΔΕΗ, ηλιακοί συλλέκτες, κότες να τρέχουν στην σκεπή, τρακτέρ, μηχανάκια, σούζες, κεραίες, μπουγάδα…
Η συνέχεια εδώ: