Επιμέλεια συνέντευξης: Χρήστος Κατσίδης. Φοιτητής μουσικής στο πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
“Τα τραγούδια που έχουμε γράψει έως τώρα κινούνται στο ύφος του παλιού λαϊκού αλλά φιλτράρονται και από τις προσωπικές συγχρόνως αντιλήψεις και αισθητική”
Κώστα πες μας δύο λόγια για τη συνεργασία σου και τα τραγούδια που φτιάξατε με τον Αποστόλη. Ποια ήταν η αρχή και η αφορμή; Με τον Αποστόλη γνωριζόμαστε από το δημοτικό και έτυχε να είμαστε μαζί και στο μουσικό γυμνάσιο-λύκειο του Πειραιά. Εκεί μάθαμε εγώ μπουζούκι κι αυτός κρουστά. Κάποια στιγμή καθώς μελετούσα λοιπόν, σκαρφίστηκα μια μικρή μελωδία στην οποία πάνω έγραψε ο Αποστόλης για πρώτη φορά στίχο. Έκτοτε γράψαμε και αρκετά άλλα μαζί τα οποία τώρα σιγά σιγά τα ηχογραφούμε.
Σε τι ύφος κινείται η μουσική που γράφεις; Τα τραγούδια που έχουμε γράψει ως τώρα κινούνται στο ύφος του παλιού λαϊκού, το οποίο φιλτράρεται και από τις προσωπικές συγχρόνως αντιλήψεις και αισθητική.
Το σημαίνει ο όρος ρεμπέτικο για εσένα; Το ρεμπέτικο σαν όρος σήμερα περιγράφει όποιο τραγούδι περιέχει μπουζούκι από τη δεκαετία του 30’ μέχρι του 50’. Για εμένα το ρεμπέτικο είναι ο «πρόγονος» του λαϊκού τραγουδιού σε κάθε επίπεδο. Θεματολογικό, ενορχηστρωτικό και κυρίως αισθητικό.
Πώς ξεκίνησε η αγάπη σου για τη μουσική και ποιοί παράγοντες έπαιξαν ρόλο στο να διατηρηθεί αναλλοίωτη στο πέρασμα του χρόνου; Όταν ήμουν πιο μικρός θυμάμαι ότι ερχόταν ο παππούς μου να με πάρει από το σπίτι και να με πάει βόλτες με το αυτοκίνητο. Εκεί θυμάμαι ότι ήρθα για πρώτη φορά σε επαφή με τα παλιά λαϊκά. Καζατζίδης, Διονυσίου, Μπιθικώτσης και λίγο Νταλάρας. Αργότερα στο τέλος της έκτης δημοτικού η δασκάλα της μουσικής, μας πήγε εκδρομή στο μουσικό σχολείο του Πειραιά και μου άρεσε. Έτσι όταν ήρθε η ώρα να μάθω ένα μουσικό όργανο επέλεξα το μπουζούκι.
Μια συμβουλή που θα έδινες σε κάποιον που ξεκινάει τώρα τη μουσική; Δεν ξέρω αν είμαι κατάλληλος για να δώσω τέτοιου τύπου συμβουλές. Το μόνο σίγουρο είναι ότι χρειάζεται πολύπλευρη μελέτη. Προσωπική μελέτη με το όργανο, ακουστική μελέτη, και ομαδική μελέτη για να μπορεί να κατανοεί τη συνεργατικότητα και τη θέση του σε μια ορχήστρα.