Την περασμένη Παρασκευή (15/11) σε ένα κατάμεστο Κύτταρο απολαύσαμε τον Γιώργο Παπαγεωργίου και τους Polkar σε ένα τρίωρο πάρτυ με αγαπημένα τους τραγούδια και διασκευές που ούτε που μπορούσαμε να τις φανταστούμε!
Ο φιλόξενος και ιστορικός χώρος του Κυττάρου γέμισε από κυρίως νέες ηλικίες, ως επί το πλείστων γυναικείου φύλου, και από τις πρώτες νότες της βραδιάς το κοινό ξεκίνησε να συμμετέχει ενεργά στο live. Η έναρξη έγινε με τις «Μεταμορφώσεις» και προχωρήσαμε στο κυρίως μενού με το «Μαμά θα γίνω ροκ σταρ»! Και πραγματικά ο Γιώργος Παπαγεωργίου με την αστείρευτή του ενέργεια, μας έκανε να νιώσουμε πως τον έχουμε μπροστά μας! Με σταθερή φωνή, ασταμάτητο χορό και χιουμοριστικές ατάκες ανάμεσα στα τραγούδια ενθουσίασε τους πάντες!
Highlights της βραδιάς τα δικά τους τραγούδια που ήδη το κοινό τους τα ξέρουν απ’ έξω κι ανακατωτά όπως τα «Είναι η ζωή μου σκατά», «Όλα αρχίζουν», «Η αγάπη χρόνια δεν κοιτά», «Αγάπησέ με» και άλλα.
Δεν έλειψε η λαϊκή νότα της βραδιάς όπου ο μπασίστας των Polkar Γιάννης Μπέλλος μας ξάφνιασε ευχάριστα με το λαϊκό του μέταλλο. Χωρίς να λείπει το χιούμορ, βασικό χαρακτηριστικό τους, πραγματικά οι Polkar ανέδειξαν γνωστά αγαπημένα λαϊκά τραγούδια με τα πρωτότυπα παιξίματά τους. Ειδική μνεία στα κιθαριστικά σόλο από τον Γιάννη Κυρατσό καθώς και στην τρομπέτα του Γιώργου Αβραμίδη που ελισσόταν στα πολλά διαφορετικά είδη της βραδιάς με μεγάλη άνεση. Η βραδιά είχε και μία επιπλέον έκπληξη. Η Άννα Συμεωνίδου, την πρωτογνωρίσαμε από τη συμμετοχή της στην τηλεοπτική σειρά «Η μάγισσα», μας χάρισε μαζί με τους Polkar τη δική της εκδοχή στην «Μπανιστηρτζού» φανερώνοντας μία ιδιαίτερη χροιά που θα χαρούμε πολύ να την ξανακούσουμε!
Συνοψίζοντας ο Γιώργος Παπαγεωργίου και η υπερμπάντα των Polkar (Γιάννης Κυρατσός – κιθάρες, Γιώργος Αβραμίδης – τρομπέτα, Γιάννης Μπέλλος – μπάσο, Αλέξης Αρχοντής – τύμπανα, Τάσος Κορκόβελος – πλήκτρα, programming) ακολουθούν μία ξεχωριστή, ολόδική τους συνταγή για ξεσηκωτικά μουσικά πάρτι και ανυπομονούμε να τους ξανασυναντήσουμε στην επόμενη συναυλία τους!
Οι φωτογραφίες είναι του Βαγγέλη Λευθέρη.