Πρόσκληση στην εφήμερη εικαστική εγκατάσταση
Στο χώρο του φουαγιέ του “Μπάγκειου Ξενοδοχείου” στήνεται μία κατακόρυφη στήλη, στοιχείο γεφύρωσης και συμβολικής στήριξης. Εικονική στήριξη του φθαρμένου κτίσματος του όψιμου νεοκλασικισμού (1880), και γεφύρωση της παλαιάς αίγλης του κέντρου της Αθήνας με την σημερινή εικόνα της νέας κοινωνικής σύνθεσης του κέντρου της πόλης, όπου το τοπικό γίνεται διεθνές.
Ο ρουχισμός, που ανήκει στο πλαίσιο των πραγμάτων που ονομάζουμε “υπάρχοντα”, αντηχεί σε προσωπική και κοινωνική κλίμακα, και χρησιμοποιείται ως υλικό/μέσο σύνδεσης της έννοιας του καταναλωτισμού, της εκτόπισης και του καταφύγιου. Ταινίες συσκευασίας “μπαλώνουν” ευτελώς την φθορά του πατώματος, αντανακλώντας στην γυαλιστερή τους επιφάνεια, τον φθαρμένο αρχιτεκτονικό χώρο που τις περιβάλλει και τους επισκέπτες που κινούνται πάνω σ’ αυτές.
Στην περίοδο που ο Coronavirus μεγάλωσε τις αποστάσεις και άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τον χώρο, τον χρόνο και ο ένας με τον άλλον, η εφήμερη εγκατάσταση Υβριδικές Γέφυρες / Απροσδιόριστα Όρια, φιλοδοξεί να θέσει ερωτήματα σχετικά με την έννοια του εφήμερου και του μνημειώδους, του τοπικού και του οικουμενικού, του φθαρτού, του οικολογικού και της ανθεκτικότητας σε έναν κόσμο μετά τον ιό.
Ξενοδοχείο “Μπάγκειο”
Πλατεία Ομονοίας 18 & Αθηνάς 64
Εγκαίνια:
Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2020, 18:00-22:00
Διάρκεια έκθεσης:
15 Οκτωβρίου – 7 Νοεμβρίου 2020
Μέρες και ώρες λειτουργίας
Τε – Πα 16:00 – 20:00
Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη
Κατά την είσοδο στην έκθεση τηρούνται όλες οι οδηγίες του ΕΟΔΥ
Ο ρουχισμός αποτελεί ευγενική προσφορά της
Βιογραφικό Σημείωμα
Η Βιβέττα Χριστούλη γεννήθηκε στην Αθήνα.
Θέτοντας όρια στην διττή αντίληψη της ρευστότητας και της συνέχειας του χώρου και του χρόνου από την μια, και του κατακερματισμού και διαχωρισμού τους από την άλλη, τα έργα της επιχειρούν να αναδείξουν προφανείς αντιθέσεις ως δυναμικές σχέσεις.
Η διδακτορική της διατριβή στο University of the Arts London (UAL), Chelsea College of Arts, έχει τίτλο ‘Site–specific Art as an Exploration of Spatial and Temporal limitations’ (PhD 2017).
Σπούδασε Ζωγραφική στην ΑΣΚΤ (MA 1997) και στην Βασιλική Ακαδημία της Χάγης Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten (KABK), με υποτροφία Erasmus (1994) και είναι κάτοχος πτυχίου Φαρμακευτικής (1992) από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Ολοκλήρωσε με υποτροφία (Μπάκαλα)το πρόγραμμα Master of Arts: Studio and Environmental Art, στο New York University (ΜΑ 1999, NYU).
Έχει εκθέσει έργα της στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε 11 ατομικές (1999 – 2020) και πολλαπλές ομαδικές εκθέσεις (π.χ. Τόποι Δημιουργίας, 2019, Μέτσοβο, Επιμέλεια Δρ. Λίνα Τσίκουτα, Απόπλους, 2019, Κέρκυρα, Επιμέλεια Δρ. Ευφροσύνη Τσακίρη. Borders and Edges, 2010, W.A.V.E. Λονδίνο, Το Χρονικό του Παραλόγου, 2007, Μπιενάλε Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης, Επιμέλεια Μπία Παπαδοπούλου, ΑΘΗΝΑ Βy Art, 2004, Αθήνα, ΑICA HELLAS, Πρόταση Δρ. Λίνα Τσίκουτα, International Young Art, 2002, Sotheby’s New York, Tel Aviv, 2003, Amsterdam, κ.α.).
Έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα (2019-2021 Επαναστατικά Παλίμψηστα. ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. Επιμέλεια Δρ. Ευφροσύνη Τσακίρη, 2018-2019 Polysemi, Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, ΕΜΠ, Interreg, Greece – Italy 2014–2020, Επιμέλεια Δρ. Ευφροσύνη Τσακίρη.) και residencies (2020, Τέσσερα (Συν Ένα) Στοιχεία: Φωτιά, ΚΟΙΝΩΝΩ, Τήνος).
Έχει διδάξει στο τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ), ως Αναπληρώτρια Καθηγήτρια (2018-2019) και στο τμήμα Αρχιτεκτονικής Εσωτερικού Χώρου και Σχεδιασμού Αντικειμένων στο ΤΕΙ Αθηνών, ως Καθηγήτρια Εφαρμογών (2003-2018).
Είναι μητέρα 2 παιδιών, κατοικεί και εργάζεται στην Αθήνα.