“Το single ΑΠΩΝ είναι μια ερωτική ποπ-ροκ μπαλάντα που μιλάει (όπως ομολογεί και ο τίτλος) για μια σχέση μη αμοιβαία όπου το ένα μέρος της είναι απών… Τους πανέμορφους στίχους έχει γράψει η Ευανθία Μάγνη και τη μουσική η Όλγα Μακρή”
Καλώς ήρθες στο Polismagazino.gr. Λίγα λόγια για σένα και για αυτό που κάνεις, σαν μια πρώτη γνωριμία. Καλώς σας βρήκα και σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία! Με δυο λέξεις αυτό που κάνω είναι να αγαπώ τη μουσική. Τραγουδάω, γράφω τραγούδια, μουσική για το θέατρο και παιδικά βιβλία, διδάσκω τραγούδι και μουσική και προσπαθώ να περάσω την αγάπη μου για αυτή την τέχνη σε άλλους ανθρώπους.
Πότε ξεκίνησες την ενασχόλησή σου με τη μουσική και ποια ήταν τα πρώτα ερεθίσματά σου; Ξεκίνησα στα 12 μου μαθαίνοντας βιολί. Τα πρώτα μου ερεθίσματα, που ήταν και η αφορμή για να ασχοληθώ με την κλασική μουσική, ήταν πρώτον οι επισκέψεις στο ωδείο της αδερφής μου Όλγας η οποία είχε ήδη ξεκινήσει πιάνο από πολύ μικρή. Δεύτερον, μια καθηγήτρια στο Γυμνάσιο που μας μάθαινε πως να ακούμε και τι θέλουν να μας πουν τα μεγάλα κλασικά έργα. Οι τέσσερις εποχές και τα κοντσέρτα του Βιβάλντι ήταν καθοριστικά για να επιλέξω το βιολί όπου σπούδασα αρκετά χρόνια μέχρι να το αφήσω για το τραγούδι.
Ποια είναι η πρώτη σου μουσική ανάμνηση; Νομίζω Χριστουγεννιάτικα τραγούδια, ίσως γι’ αυτό ακόμα με γοητεύουν κάθε φορά που ακούω μελωδίες τους.
Ποια ήταν η πιο καθοριστική στιγμή, όπου ένιωσες ότι η μουσική θα είναι αναπόσπαστο μέρος της ζωής σου; Όταν συνειδητοποίησα ότι η μουσική μπορεί να με φέρει πιο κοντά με τους συνανθρώπους μου και να επικοινωνήσουμε συναισθήματα χωρίς λόγια.
Ποιες είναι οι πιο σημαντικές επιρροές σου, μουσικές και μη, που σε οδήγησαν να δημιουργείς με τον τρόπο που δημιουργείς σήμερα; Όσον αφορά το συνθετικό μου κομμάτι βασικές επιρροές είναι ο Μάνος Χατζιδάκις και Μίκης Θεοδωράκης από το έντεχνο ελληνικό τραγούδι, οι Andrew Lloyd Webber, Nino Rota και Ennio Morricone από σκηνική μουσική και στη συνέχεια οι μεγάλοι Ρώσοι Ρομαντικοί. Στο ερμηνευτικό κομμάτι, ως τραγουδιστής, στο έντεχνο ελληνικό τραγούδι θεωρώ τη θεατρικότητα της Τάνιας Τσανακλίδου αξεπέραστη.
Σε “τρομάζει” η έννοια της επιτυχίας ή της αποτυχίας; Πάντα θεωρούσα (και είναι κάτι που λέω σε κάθε αποτυχία) πως «κάθε εμπόδιο είναι για καλό». Τόσο οι επιτυχίες όσο και οι αποτυχίες σε κάνουν σοφότερο και δυνατότερο, συνεπώς όλα είναι καλοδεχούμενα.
Λίγα λόγια θα θέλαμε για την πιο πρόσφατη κυκλοφορία σου. Το single ΑΠΩΝ είναι μια ερωτική ποπ-ροκ μπαλάντα που μιλάει (όπως ομολογεί και ο τίτλος) για μια σχέση μη αμοιβαία όπου το ένα μέρος της είναι απών. Νομίζω ότι πιάνει πολύ καλά το στίγμα της εποχής και το που βαδίζουν οι ανθρώπινες σχέσεις σήμερα όσο και αν ακούγομαι απαισιόδοξος. Τους πανέμορφους στίχους έχει γράψει η Ευανθία Μάγνη και τη μουσική η Όλγα Μακρή. Είναι ένα τραγούδι που αγάπησα από την πρώτη στιγμή που το άκουσα όταν η αδελφή μου το συνέθετε στο πιάνο και ήθελα να το τραγουδήσω και να το κάνω δικό μου. Ελπίζω ότι τα κατάφερα.
Μουσική και στίχοι είναι πάντα δικοί σου; Ή αυτό που δημιουργείς είναι προϊόν συνεργασίας; Εξαρτάται από τις περιστάσεις, δεν θεωρώ τον εαυτό μου στιχουργό αλλά έχει τύχει να γράψω δικούς μου στίχους επάνω σε μουσική μου κυρίως όταν ντύνω μουσικά παιδικά βιβλία ή θεατρικές παραστάσεις καθώς εκεί μου βγαίνουν πιο εύκολα λόγια γιατί έχω στο νου μου μια ιστορία. Αντίθετα το ΑΠΩΝ είναι προϊόν συνεργασίας: η μουσική είναι της Όλγας Μακρή και οι στίχοι της Ευανθίας Μάγνη, ενώ την ενορχήστρωση την υπογράφει ο Γιώργος Γιαννικόπουλος. Εδώ κράτησα μόνο το ρόλο του ερμηνευτή και μου άρεσε πάρα πολύ αυτή η αλλαγή!
Ποια είναι τα μελλοντικά μουσικά σου σχέδια; Από φθινόπωρο έχουμε στο πρόγραμμα με την Όλγα να ετοιμάσουμε μια σειρά ακουστικών live, πιάνο – φωνή, με τραγούδια από ελληνικό και ξένο ρεπερτόριο που αγαπάμε. Τραγούδια που έτσι κι αλλιώς τα τραγουδάμε σπίτι αλλά θέλουμε να τα μοιραστούμε με τον κόσμο. Επίσης, με την Spider Music είμαστε σε συζητήσεις να προχωρήσουμε σε ένα ολοκληρωμένο δίσκο ίδιας αισθητικής και ηχοχρώματος με το ΑΠΩΝ. Τέλος, από Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου στο VAULT Theatre Plus θα παίζεται η παράσταση ΑΝΟΙΞΗ του Δημήτρη Πλαβούκου από την ομάδα του Tunnel of Oppression, τη μουσική της οποίας έχω συνθέσει το 2017 όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά.