“Η ζωγραφική μου ξεκινάει από ένα οπτικό γεγονός, αλλά δεν με αφορά η ρεαλιστική απεικόνιση ενός τοπίου. Με αφαιρετική και χειρονομιακή διάθεση πασχίζω να αναδείξω μια κυρίαρχη ιδιότητα του οπτικού γεγονότος και να καταλήξω στη σύνθεση ενός βιωματικού τοπίου.”
Πώς και πότε ξεκινήσατε να ασχολείστε συστηματικά με τη ζωγραφική; Η συστηματική ενασχόλησή μου με τη ζωγραφική ξεκίνησε πριν από δεκαπέντε χρόνια. Αφορμή ήταν η συμμετοχή μου σε ένα καλλιτεχνικό εργαστήρι. Γρήγορα κατάλαβα ότι η ερασιτεχνική ενασχόληση δεν θα κάλυπτε τις νέες ανάγκες μου για καλλιτεχνική έκφραση και δημιουργία, ότι η ζωγραφική θα ήταν για εμένα τρόπος ζωής και έτσι αποφάσισα να συνεχίσω τις σπουδές μου στην Α.Σ.Κ.Τ.
Σε ποιό ρεύμα ή κίνημα θα εντάσσατε το έργο σας; Ποτέ δεν με απασχόλησε το ζήτημα της ένταξής μου σε ένα συγκεκριμένο καλλιτεχνικό ρεύμα. Η ζωγραφική μου ξεκινά από ένα οπτικό γεγονός, αλλά δεν με αφορά η ρεαλιστική απεικόνιση ενός τοπίου. Με αφαιρετική και χειρονομιακή διάθεση πασχίζω να αναδείξω μια κυρίαρχη ιδιότητα του οπτικού γεγονότος και να καταλήξω στη σύνθεση ενός βιωματικού τοπίου.
Από πού αντλείτε την έμπνευσή σας; Μεγάλωσα και ζω στο Πέραμα. Ο τόπος μου αποτελεί για εμένα πηγή έμπνευσης, με βασικά στοιχεία τον ουρανό και τη θάλασσα σε μια δημιουργική τοπιογραφία με κίνηση και δυναμική και με τη δική της ιδιαίτερη υπόσταση.
Υπάρχουν προσωπικότητες ή άλλοι καλλιτέχνες που έχουν επηρεάσει το έργο σας; Οι καθηγητές μου στην Α.Σ.Κ.Τ, Άγγελος Αντωνόπουλος και Μανώλης Μεραμπελιώτης, στάθηκαν πολύτιμοι δάσκαλοι και συμπαραστάτες. Με ενέπνευσαν με το έργο τους και το καλλιτεχνικό ήθος τους και οδηγήθηκα σταδιακά στη συγκρότηση της προσωπικής μου καλλιτεχνικής ταυτότητας. Παράλληλα, η συνύπαρξη με τους συμφοιτητές μου στα εργαστήρια, στην αναζήτηση μορφών έκφρασης, στην αλληλεπίδραση και στη συνεργασία με βοήθησε να γνωρίσω και να ανακαλύψω νέους δρόμους δημιουργίας.
Ποιά είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που έχετε θέσει στον εαυτό σας ως καλλιτέχνης; Προτιμώ να προχωρώ βήμα-βήμα στην εξέλιξη της χειρονομιακής διάθεσης στο ζωγραφικό μου έργο, προσπαθώντας να πειραματίζομαι ελεύθερα προκειμένου να εκφράζομαι με νέες φόρμες, χρώμα και κίνηση. Με αυτήν την έννοια, θεωρώ ότι η μεγαλύτερη πρόκληση για έναν ζωγράφο είναι η συνεχής, καθημερινή αναζήτηση των εκφραστικών μέσων που θα δίνουν ζωή στην έμπνευσή του και θα προκαλούν στον θεατή ολοκληρωμένες και γεμάτες νόημα αισθητικές εμπειρίες.
Πόσο αποδεκτή είναι η Τέχνη στην Ελλάδα σήμερα και τι ρόλο καλείται να παίξει στο δημόσιο χώρο; Παρά τις δυσκολίες που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, νομίζω ότι οι εικαστικές τέχνες σε όλες τους τις μορφές, είτε πρόκειται για ζωγραφικά έργα και γλυπτά είτε για περφόρμανς και βίντεο, αναπτύσσονται συνεχώς και καταφέρνουν να διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού τους, κυρίως λόγω των ακατάβλητων προσπαθειών των πρωτοπόρων ελλήνων καλλιτεχνών. Θεωρώ ότι η στήριξη της Πολιτείας στην Τέχνη είναι απαραίτητη ώστε να ενθαρρύνεται η πολύμορφη καλλιτεχνική δημιουργία.
Η παρουσία της τέχνης στο δημόσιο χώρο είναι πολύ σημαντική, αφού συμβάλλει στην απόκτηση αισθητικής στάσης, ουσιαστικής σύνδεσης της αισθητικής εμπειρίας με την καθημερινή ζωή. Τα έργα τέχνης στο δημόσιο χώρο τα γλυπτά, τα γκραφίτι, τα εικαστικά δρώμενα «συναντούν» τον πολίτη στην καθημερινότητά του, αρθρώνουν το δικό τους λόγο, εξάπτουν τη φαντασία, προκαλούν προβληματισμό, αλληλεπίδραση, αισθητική καλλιέργεια και τελικά αναβαθμίζουν την ποιότητα της ζωής.
Ποιά είναι τα μελλοντικά σας σχέδια; Σχεδιάζω μια έκθεση ζωγραφικής που θα περιλαμβάνει το σύνολο του έργου μου και θα σηματοδοτήσει την απαρχή της καλλιτεχνικής μου παρουσίας στον εικαστικό χώρο, συστήνοντας τα έργο μου στο ευρύ κοινό.