Υποδεχόμαστε το Φεβρουάριο του 2021 με πρωτοποριακό project της ΕΠΙΜΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ το οποίο πρότεινε και επιμελείται η καλλιτέχνις Χρύσα Μπαρζόκα.
Στο πρότζεκτ γνωστοί καλλιτέχνες απ’ όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό θα εκθέτουν με έργα στραμμένα προς την κρυστάλλινη βιτρίνα έτσι ώστε οι θεατές να μπορούν να θαυμάσουν δημιουργίες από τον εξωτερικό αύλειο χώρο – στο κλίμα της εποχής… Η έκθεση θα βρίσκεται εκεί όλο τον Φεβρουαριο επιμένοντας να συγκεντρώνει την προσοχή και τη συναισθηματική φόρτιση του θεατή.
Ποιο συναίσθημα πιστεύετε πως επικρατεί στον επισκέπτη αντικρίζοντας το δικό σας έργο; Η εξερεύνηση συναισθημάτων συνήθως επιτυγχάνεται μέσω της έκφρασης του καλλιτέχνη σε ένα έργο, αλλά και της ερμηνείας που δίνεται σε αυτό, από το θεατή. Η συμμετοχή μου, με δύο ρεαλιστικής απόδοσης έργα, που εστιάζουν στην αντιληπτική ψυχολογία των ημερών και τις συναισθηματικές αλληλεπιδραστικές επιρροές της “εμπόλεμης”, λόγω πανδημίας, χρονικής περιόδου που διανύουμε.
Τι συμβολίζει για εσάς η συμμετοχή σας, στο γυάλινο περίπτερο, στη Νέα παραλία; Πέρα από την σπασμωδικότητα της σύγχρονης -εν μέσω πανδημίας εποχής που διανύουμε, η Επίμονη Τέχνη κινείται επίμονα, υπερβαίνει τα δεδομένα χάρη στην εξαιρετικά πρωτοποριακή ιδέα της κας Χρύσας Μπαρζόκα. Η συμμετοχή μου, εκφράζει την πηγαία ανάγκη διάδρασης των έργων σε φυσικό χρόνο, καθώς τα έργα μέσω αντικατοπτρισμού στην κρυστάλλινη βιτρίνα του γυάλινου περιπτέρου, αλληλοεπιδρούν, ενώνονται και φανερώνονται ταυτόχρονα με τον θεατή.
Πώς νομίζετε ότι μπορεί να επιδρά στους θεατές αυτή η πρωτοβουλία τη δεδομένη εποχή; Ο θεατές έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με έναν διαφορετικό τρόπο θέασης της πραγματικότητας και να αντιληφθούν πως υπάρχουν διαφορετικές δομές κατανόησης και προσέγγισης της ιδιαιτερότητας που εμπερικλείει η μεταμορφωμένη εποχή που διανύουμε.
Η ΕΠΙΜΟΝΗ ΤΕΧΝΗ μπορεί να προτείνει εναλλακτικό τρόπο αντιμετώπισης μίας επερχόμενης δυστοπίας; Η Επίμονη Τέχνη με υπεύθυνη την κα Χρύσα Μπαρζόκα, επιλέγει πρωτοποριακή παρουσίαση εικαστικής δραστηριότητας στοχεύοντας σε νέες επικοινωνιακές δομές με το φιλότεχνο κοινό. Δίνει την δυνατότητα στον θεατή να εισχωρεί στα κρυστάλλινα παράθυρα και να αλληλοεπιδρά με τα εικαστικά έργα, αφού καθώς τα αποτυπώνει φωτογραφικά από την εξωτερική πλευρά, στην ουσία, φωτογραφίζει τον εαυτό του μέσα σε αυτά.
Υπάρχει ανάγκη για νέες καλλιτεχνικές δράσεις και πρακτικές την εποχή του ιού; Η τέχνη ως παγκόσμια γλώσσα – “John Dewey (1934)”, πάντα ήταν και θα παραμείνει σημαντική για την ανθρώπινη επικοινωνιακή και πολιτισμική εξέλιξη.
Η Θεσσαλονίκη στο πέρασμα των χρόνων νοιώθετε ότι αγκαλιάζει τους καλλιτέχνες; Η Θεσσαλονίκη ενισχύει το πλαίσιο διενέργειας καλλιτεχνικών δράσεων που προάγουν πολιτισμό και συνεισφέρουν στην αισθητική καλλιέργεια και εικαστική ενημέρωση των πολιτών, ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζει τους καλλιτέχνες, καθώς η τέχνη μπορεί να εκφράσει τις διαστάσεις αξιών ενός πολιτισμού.